EOTD - Bioforge Darius

 
Darius är inte en karaktär jag någonsin spelar men jag fall över denna bild och blev förälskad i dom starka neonfärgarna blandat med metalliskt blått, snygg kombo! Jag har tagit inspiration i detta och plockade såklart fram min älskare Acid-palett från Sleek som har dom bästa neonskuggorna.
 
Tidigare League of Legends inspirerade sminklooks:
Ashe
 
 
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Nyx Slide on pencil - Pure White
Sleek i-Divine palette - Acid
Manlypaletten
Mac Zoom waterfast lash mascara
Make Up Store Mixing Liquid
Make Up store Cake Eyeliner

Kommentarer:

1 Dess/Drömteori:

Åh, coolt!

2 Linda:

Häftigt, vilka härliga färger :)

3 Anki:

Härliga färger. Skulle gärna se hela ansiktet.
Har visat dina sminkningar för min "vuxna" son som också är fast i LOL, han grymtade men log, vet inte riktigt vad han menade:) Men positivt iaf.

Svar: Han tycker nog att jag är cheesy men det är ju smällar man får ta ;) Det är så himla dåligt ljus nu att hela ansiktssminkningar kan ta timmar att fotografera men jag ska testa!
Anonym

4 Beautybylinda:

Coolt :)

Kommentera här: