EOTD - Syndra

 
Jag är som många av er redan vet ett stort fan av spel i alla möjliga former, jag började spela dataspel redan vid sexårsåldern och har varit helt fast sedan dess. Ett spel som tar upp mycket av min tid är MOBA-spelet League of Legends som kommer att vara min inspiration under dom kommande veckorna där jag gör sju sminklooks med inspiration från olika "Champions" i spelet. Först ut är Syndra som ni kan se på bilden ovanför, jag har tagit inspiration i färgskalan och Syndras all-over attityd (Hon är lite bad-ass och maktgalen).
 
Detta kanske är ett lite udda tema men det är något jag brinner för utöver skönhet och smink så därför kändes det naturligt att försöka kombinera bägge.
 
 
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Mac e/s Omega
MUA Eyeshadow - Shade 9 Pearl
Make up store Cake Eyeliner - Black
Nyx Jumbo eye pencil - Milk
Mac Veluxe Brow Liner - Brunette
Maybelline The Colossal Cat Eyes mascara
Isadora Brow Lifter
Gosh Extreme art eyeliner - Silver glitter

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Tycker du gör helt rätt som kombinerar dina två stora passioner i livet. Det blev ju såååå läckert också. :-)

2 Stephanie :

Det gör du helt rätt i! Vi är fler gamersbrudar där ute i världen, gött att du kan kombinera dina två passioner :) assnygg make-up! Älskar det vita :D

3 Elin/Nailmanic:

Supersnyggt och väldigt roligt tema. Jag är inget dataspelsfan men det ska bli jättekul att se vad du hittar på under veckan ändå :)

4 Sofie:

Supersnyggt!

Taggade förresten dig till en Crazy About Lipstick-tag på YouTube så om du vill, såklart, och får tid över någon gång så skulle det vara jättekul att se! :D

Här är länken till videon jag gjorde och i beskrivningen finns frågorna också! :)

https://www.youtube.com/watch?v=2PLocAPvITk

5 Dess/Drömteori:

Skitcoolt, tycker jag!

6 Ifrith:

Awesome! Spelar inte LOL själv men är hardcore (eller har varit i alla fall) -gamer och sminkgalen! Superskoj tema! Så fort jag får C-uppsatsen ur världen ska jag nog unna mig att testa LOL... :-D

Svar: Det är jättekul (Och gratis, så om man inte gillar det är det ju inte hela världen :D). Kul att det finns fler gamers :-)
Anna

7 Mima:

häftig makeup! :)

Svar: Tack!
Anna

8 Johan:

Som en sporadisk läsare av din blogg och hängiven LoL spelare måste jag säga att du lyckats bra :D

Svar: Gulle dig :D
Anna

Kommentera här: