EOTD - Varus

 
Jag var sugen på något lite mörkt och mystiskt så jag passade på att sminka min nästa tolkning i League of Legends-temat, Varus. Jag blev inspirerade av färgerna men mest det röda tyget han har runt halsen blandat med lila, rosa och blå nyanser i kläder och båge.
 
Tidigare League of Legends inspirerade sminklooks:
Ashe
 
 
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
Nyx Eyeshadow Morocco
Make Up Store Microshadow Famous
Gosh Effect Powder - Fox
Make Up Store Mixing Liquid
Milani Liquif'eye kohl pencil - Black
Too Faced Lash Injection Mascara
Mac e/s Shroom (Highlighter)
 

Kommentarer:

1 Dess/Drömteori:

Fan så coolt! :D

2 Catalina Lindberg:

Gör en på Katarina!
Btw, spelar du east eller west?

Svar: East! West laggar så himla mycket att vi aldrig bytte server
Anna

3 Catalina Lindberg:

Åh men adda mig och skriv till mig så kan dra något game!

CattiChaotic

Kommentera här: