Project 10 #2

Det har legat 10 tomma produkter i min lilla påse i nästan en vecka nu, så nu är det för sjutton dags att ta tag i det! Det gick riktigt fort att få tömt 10 produkter denna gång, men jag tror att det var för att många av dom bara hade bottenskrap kvar!

Länk till förra gången jag visade 10 tomma har ni här.

1. Helena Rubenstein Collagenist Eye-lift (Länk till recension här).
2. Depend Nagellacks-remover (Supersnabb).
3. Gosh Top/Base coat (Länk till recension här).
4. Rexona Girl Tropical Power Deodorant.
5. Nivea Soft Face/Body/Hands cream
6. Nivea eye Makeup remover (Länk till recension här).
7. E.L.F Brightening Eye liner Black (Som jag inte alls gillar).
8. Fructis Strengthening Conditioner Triple Oils: Olive, Avocado & Shea (Doftar gudomligt och gör mitt hår supermjukt och fräscht, redan köpt en ny!).
9. Nivea Refreshing Cleansing Wipes (Länk till recension här).
10. The Body Shop Shower Gel Mango

Kommentarer:

1 kerstin:

Bra jobbat :) Jag har precis också lyckats samla ihop tio tomma :)

2 Carina (TotalBeauty):

Har funderat på att testa ELF's eyeliner, men skippar den nu :)



Hmmm undrar om inte jag snart borde ha 10-tomma här hemma snart.

3 Honi:

Kerstin: Efter en utrensning i badrummet ligger det nu 5 till tomma produkter i påsen, det går snabbt just nu. Verkar som att allt tar slut samtidigt!



Carina: Deras Cream Eyeliners är superbra, dom gillar jag. Shimmer eyeliners funkar också fint, men deras normala "Brightening" gillar jag inte alls tyvärr. Tycker dom är allt för hårda :/

4 Wysteriia:

Svar: Haha men tack så mycket :D Så glad jag blir! Tack sötis! <3

5 Ninni:

Jaaa, vilket kul inlägg! Ögonsminkremovern från Nivea är superbra, den är nog in favvo genom tiderna. Fructis håller överraskande bra kvalitet för lågt pris.

6 Honi:

Ninni: Så himla kul att se vad för grejer man egentligen gör slut på! :) Nivea removern är bra till vardags tycker jag, men den tar inte allt om jag gör mer extrema sminkningar tyvärr.

7 Omygloss:

Jag orkar aldrig spara mina så snyggt som du gör. Jag blir så lycklig när jag gör slut på en produkt att jag slänger den med en gång

Kommentera här: