NOTD - O.P.I "The Impossible" Liquid Sand

 
Jag var sugen på mer Liquid Sand så vi betar av The Impossible från Mariah Carey kollektionen idag! Detta är ett roligt lack, med röd bas och lite mörkare sandpartiklar och lite ljusare glitter. I basen finner vi även stjärnformade glitter, men likt namnet så är det "The Impossible" mission att fiska upp dessa stjärnor ur flaskan. Jag fick ur två, och då satt jag andå och fiskade ett tag för att få upp några. Själva lacket är fint, men om man köper det för stjärnornas skull så kanske man blir lite besviken (Värt att tänka på). 
 
Jag gillar det, men precis som förra gången jag testade Liquid Sand (Lila Can't let go) så tycker jag inte att detta står sig i jämförelse med urläckra Stay the night som har svart bas och röda glitter. Jag har inte lackat med blå Get your number ännu, så vi får se om Stay the night förblir favoriten av Liquid Sand lacken eller om det blir nerputtat på andra plats när jag väl får tid till att testa. Vad tycker ni om The Impossible?

Kommentarer:

1 Ann-Sofie:

Det är såå coolt detta, jag gillar alla Liquid Sand, men visst den lila Can't Let Go och den märka Stay The Night är något mäktigare. :-)

Svar: Tycker också dom är mäktiga, har dock inte testat den blå ännu men det kommer!
Anna

2 Gelic' nail art:

Detta var det enda jag inte köpte så vet ju inte själv om lacket. Men ångrar mig lite, det är ju snyggt! Däremot tycker jag att det är synd på stjärnorna men skulle jag köpa detta skulle jag nog pimpa till det med mer stjärnor. :) Har just nu blåa Get Your Number på naglarna och jag gillar det. Känns som frostig blå-is/snö. Det är det enda jag testat av dem så ser fram emot det svarta och det lila. Kanske blir det köp på det röda framöver men det återstår att se..Kanske hoppar jag det och går loss på CG's texturkollektion.

Svar: Jag tycker tvärtom, att det nog är det som är minst snyggt av alla i kollektionen och att du nog inte missat så himla mycket. CG's textures kollektion är jag också nyfiken på, undrar hur finishen står sig om man jämför med dessa, om dom är grovare eller med finkorniga.
Anna

3 Beautybylinda :

Ser fint ut :) men detta är en sån där nyans som är jättefin på andra men inte på mig.. Tråkigt med stjärnorna tycker jag, när de har lagt dom i lacket men är så svåra att få upp..

Svar: Ja dom ska verkligen fiskas upp, och det tar tid.. Tyvärr!
Anna

4 Nailtastic:

Gillar verkligen detta! Härlig färg och tycker den matta, sandiga finishen funkar.

Svar: Tycker också både färg och finish är himla snygg, men dom hade kunnat skippa stjärnorna helt om dom ändå inte går att fiska upp. Men det svarta är ändå min absoluta favorit!
Anna

Kommentera här: