NOTD - O.P.I "Stay the night" Mariah Carey 2013

 
Med Mariah Carey kollektionen från O.P.I kom det ett gäng så kallade Liquid Sand lack, som ger en skrovlig sandpappersliknande yta när lacket torkat på naglarna. Jag trodde egentligen inte att jag skulle gilla det men jag tycker faktiskt att det är rätt coolt. Inte till vardags, men till fest, absolut! 
 
Svarta Stay the night är hur läckert som helst med svart bas, svarta "sandkorn" och röda glitterkorn. På bilderna har jag två lager, och inget överlack då det skulle ta bort den roliga ytan.
 
Vad tycker ni om Liquid Sand effekten? Snyggt eller bara konstigt?

Kommentarer:

1 Kristiina:

Jag har inte gillat allas bilder på dessa lack, men på dina så ser det faktiskt snyggt ut, blev faktiskt lite intresserad...Pekfingret var riktigt snyggt!

Svar: Jag har inte heller varit så himla impad när jag sett swatches, men blev positivt överraskad :)
Anna

2 sara:

gud så snyggt! :)

Svar: Tack!
Anna

3 Y A S M I N E:

Åh gu va fint!

Svar: Tack!
Anna

4 Skincare by Malin R:

Det ser lite läskigt ut, men samtidigt så jäääääkla snyggt!

Svar: Det är lite obehagligt om man drar händerna genom håret, men annars tycker jag det är himla coolt!
Anna

5 Ann-Sofie:

Jag tycker de är ursnygga!!! Så läckert med sandfinishen!

Svar: Ja och det är kul att man kan variera sig lite också och köra med glansigt topplack om man vill ha en helt annan look! Tror att sandlooken ger lite annorlunda djup än ett vanligt glitterlack :)
Anna

6 Amanda [SPONTAN]:

Supersnyggt!

Svar: Tack!
Anna

7 Emelie Petersson:

Det var grymt coolt :-)

Svar: Visst är det, lite udda!
Anna

8 Stephanie:

Naaaaaaaajs!

Svar: Tack!
Anna

9 Gelic' nail art:

Jag var skeptisk först men nu är jag väldigt sugen på dem! Måste införskaffa, främst detta svarta, men kanske någon färg också! :)

Svar: Det lila tror jag kan ha stor potential också!
Anna

10 Andrea:

åh så fint!

Svar: Tack!
Anna

11 Jennifer-livet genom mitt objektiv:

häftigt! :D

Svar: Tack!
Anna

12 Josephine:

Åå, det var riktigt snyggt :D

Svar: Tack!
Anna

13 Mrs Data:

Jag tycker det är skitfult. Har ännu inte sett en enda swatch på det som fått mig att ändra den åsikten. Kommer icke synas på min blogg.

Men du är fin. :)

Svar: Fniss, men du då! <3 Jag tror att det här är en sån här grej precis som med Caviar manikyrerna, antingen gillar man dom eller ogillar.
Anna

14 Madeleine:

Snyggt!

Svar: Tack!
Anna

15 Sara:

Snyggt!

Svar: Tack!
Anna

16 Mejva:

Ganska fint kan jag tycka! :) Fast som du säger, mera till fest än vardag

Svar: Helt klart! Lite som caviar manikyr :)
Anna

17 inthearena.blogg.se:

super snyggt, och jag skulle köra det även på vardagen. varför inte liksom :)

Svar: Det har bara en tendens att fastna lite i håret osv när man duschar, så det är därför!
Anna

18 ellie:

jättefint!

Svar: Tack!
Anna

19 Linda:

Jag vet inte alls om jag gillar dessa. Men jag har köpt det lila iaf måste ju ge det en chans :)

Svar: Jag älskar ju lila så det tycker jag du gjorde rätt i ;)
Anna

20 Matilda - Nail art & foto:

det är supersnyggt! speciellt med top coat på! :)

Svar: Det är kul att man kan variera sig lite!
Anna

21 Marina:

Grymt läckert! ;)

Svar: Tack!
Anna

22 frubalken.blogg.se:

riktigt snyggt!

Svar: Tack!
Anna

23 angela:

åh, tyckte det var grymt fint!

Svar: Tack!
Anna

24 Sofie:

Jag tycker det är supersnyggt! :D
Har tänkt klicka hem ett mini-pack med dessa från Beautybay så fort jag har möjlighet...

Svar: Det är en bra ide! Jag tror aldrig jag kommer använda upp ett sånt här lack så miniversionerna är ju supersmarta.
Anna

25 Aidas MakeUp:

Jag är så delad till dessa, ena sekunden tycker jag det är supersnyggt och andra sekunden så tycker jag det inte alls =/

Svar: Tror det kan bero på vilken färg det är, några av färgerna är jag lite sådär "hmmm njaaa" till medans andra känns som riktiga fullpoängare.
Anna

26 roxcat:

Så snyggt det här är, jag ska definitivt skaffa det! Plus att det går ju alltid att slänga på ett överlack för att variera lite om man tröttnar på finishen.

Svar: Helt klart! Jag tror bara att det kräver lite fler lager överlack för att få det högblankt men med snabbtorkande är det nog helt okej ändå.
Anna

Kommentera här: