Depend höst 2012

 
Depend släpper i sedvanlig ordning en kollektion med höstlack i miniformat, och det verkar vara en relativt stor en denna gång med hela 19 lack. Denna gång är det verkligen en kollektion med lack i alla regnbågens färger, vi finner allt från prismatiskt glitter till soligt orange och dovt lila.
 
Några av lacken (Speciellt det guldglittriga) påminner mig mycket om lack från China Glaze's On Safari kollektion som jag skrivit om tidigare. Det andra prismatiska glittret påminner mig om Techno från China Glaze's Electro Pop kollektion..  Lacken kostar i sedvanlig ordning 25 kr/st och släpps under slutet av September/Starten av Oktober.
 
Jag har någon slags sjuklig obsession med orange och gul just nu, det kanske har att göra med avsaknaden på sol i Danmark eller så har jag bara fått en flipp? Jag är jättesugen på ljusa glittriga 328 som ser fulsnyggt ut, samt orangea 327 och 333. Droolz.
 
 
279, 335, 334, 328, 327
 
330, 329, 332, 320, 319
 

331, 325, 322, 324, 318
 

333, 321, 323, 326

Kommentarer:

1 Omygloss:

Jag tycker 329 och 332 ser himla spännande ut. Fast till nästa sommar, inte till hösten!

Svar: Jag tycker att dom två nedre raderna verkligen är höstfärger, och dom två översta sommar/vår. Men jag gillar ju färg året om så jag tycker det är bra att det inte bara är höstfärger som släpps :)
Anna

2 Wysteriia:

Svar: Ja det måste ju dessutom vara grymt ekonomiskt att använda dom ;) Blir väldigt nyfiken!

Tror 323 är det som lockar mest...jag o mina lila lack ;)

Svar: Ja så är vi två, allt lila får gäääärna flytta in här ;)
Anna

3 Linda:

Jag tycker 321 ser väldigt fint ut :) så finns det ju fler också. Fast jag tycker kollektionen känns lite rörig med så många olika färger, både höst och sommar färger.. Men det kanske bara är jag :)

Svar: Jag tyckte också att det såg lite rörigt ut, så jag delade upp dom i två (Nedersta två, översta två). Så blev det lite lättare att se tyckte jag :) Men du har rätt, det är lite spretigt men det är ju en rätt stor kollektion så det kunde dom kanske inte undvika.
Anna

4 Dess - Drömteori:

325 och 322! <3

Svar: Jaaaa!
Anna

5 Lela:

Känns lite spretig i sina nyanser. Inga direkt fula lack men inte så höstiga. De murriga kommer nog kanske få flytta hem till mig så småningom.

Svar: Verkligen spretig. Dom lila och mörka gröna gillar jag dock, dom känns lite höstigare än allt annat.
Anna

6 Nailtastic:

Väldigt spretig kollektion, men det ser onekligen ut att gömmas ett par finingar där!

Svar: Ja! Speciellt dom orangea är jag sugen på..
Anna

7 kerstin:

Mums! Jag blir sugen på det mesta!

Svar: Jag också! Skulle iallafall kunna tänka mig runt 5 !
Anna

8 Fanny:

279, 335, 334, 328, 327,325, 324, 333 och 323
får gärna flytta in i min Helmerbyrå! :)

Kommentera här: