Project 10 #11

1. Formula 10.0.6 Keep Me Clean rengöringsservietter, gurkdoftande och härliga servietter som tar bort orenheter och lätt makeup. En mer ingående recension på dessa kommer!
 
2. Proclé Eye & Lip Makeup Remover, recension finns här.
 
3. Lancome Hypnose Mascara, recension finns här.
 
4. Derma Moisturizing Body Lotion, en trevlig bodylotion som är fri från parfym, parabener och färgämnen. Märket finns dock vad jag vet bara i Danmark.
 
5. Gliss Ultimate Repair Conditioner, recension finns här.
 
6. Försvarets Hudsalva, klassikern i fin rosa tub!
 
7. Kings & Queens Shower Gel i doften Lemonflower, härligt uppfriskande! Kan definitivt tänka mig att köpa denna doft i fullstorlek.
 
8. Soap & Glory Hand Food handkräm, min favorit! Recension finns här.
 
9. Dove Intense Repair Schampo, äntligen har mitt lilla förråd med minischampo tagit slut!
 
10. Isadora Gentle Nail Polish Remover är en mycket bra borttagning som jag gillar nästan lika mycket som Cien's gamla remover. Recension kommer snart!

Kommentarer:

1 Linda:

Åh jag borde också göra såna här inlägg :) så kul att se ju :)

2 Honi:

Linda: Man får alltid en lite annan inblick i andras favoriter när man ser såna här inlägg tycker jag :)

Kommentera här: