Soap & Glory - Hand Food


Jag älskar allt som har med märket Soap & Glory att göra, en stor del av min kärlek beror mycket på att jag älskar deras retro-förpackningar men mest p.g.a den distinktiva doften som påminner otroligt mycket om Diors parfym Miss Dior Cherie. Hand Food är en handkräm som sjunker in i huden otroligt fort, och som lämnar mina händer babylena och mjuka. Det största misstaget jag gjorde när jag först använde denna handkräm var att använda för mycket produkt, detta är en av dom produkter där lite räcker länge och jag råder er att hellre ta för lite än för mycket! I allt en superbra produkt med en fantastisk doft som jag älskar!
 
Pris: 10 Euro (125 ml, Douglas) 5 pund (125 ml, Boots).
Mängd: 50 ml, 125 ml.
Finns hos: Boots, tyska Douglas etc.
Mitt betyg: 5/5.

Kommentarer:

1 kerstin:

Låter ju trevligt!

2 Honi:

Kerstin: Den är underbar!

3 Beatrice:

Helt fantastisk produkt! Verkligen den bästa handkrämen jag någonsin testat! Synd att den är så svår att få tag i bara!

4 Honi:

Beatrice: Jag ÄLSKAR den, tur nog är jag ofta i tyskland (Bor i danmark) så jag kan plocka upp dom på rossmann!

5 LinaJosefinBerg:

Jag älskar också dom produkterna ! :D

6 Honi:

LinaJosefinBerg: Jag har på känn att min resväska efter en resa till London till höst kommer vara totalfull med Soap & Glory grejer.. har hört att dom har släppt en linje med smink också... hmm!

Kommentera här: