NOTD - Maybelline Colorama "Shooting Stars"

 
 
Här kommer dagens naglar, lite sent kanske men jag stupade i säng efter jobbet och lyckades visst aldrig komma ur sängen igen. Dagens naglar består av ett lack från Maybelline Colorama's "Polka Dots" kollektion som släpptes som Limited Edition kollektion för ett tag sedan, jag är alltså inte säker på att dessa fortfarande finns kvar i butik. Lacket är halvjelly och innehåller svarta och vita hexagoner i olika storlekar. Riktigt fint men jag är fortfarande mer förtjust i det rosa lacket från samma kollektion som ni kan se här.
 
På bilderna har jag tre tunna lager lack och upplevde att basen var lättlackad men att man behövde flytta runt lite på hexagonerna för att det skulle bli snyggt.
 

Kommentarer:

1 Lackert:

Gillar dessa lack, ska prova mitt blåa nån dag :)

Kommentera här: