NOTD - Maybelline Colorama "Speckled Pink"

 
 
 
Vi fick in några av dessa Limited Edition lack från Maybelline Colorama's så kallade "Polka Dot"-kollektion på jobbet och jag la två av nyanserna till sidan till mig själv, den rosa och den blå. Idag har jag rosa "Speckled Pink" på klorna, ett lack med rosa jelly-bas och svarta och vita glitterpartiklar i olika storlekar. Dessa lack ämnar sig bäst till layering men med tre tunna lager fick jag till en bra nog täckning till att se bort från eventuell vit nagelkant. Riktigt snyggt, påminner mig om alla fina indie-lack vi ser på lackbloggarna!
 
Ska vi ta en extrabild på Baby Tina också? Hon är ju så söt...
 
 

Kommentarer:

1 Sofie:

Åååh, superfint lack verkligen!
Och en otroligt söt hund också! :D

Svar: Ja visst är det tjusigt!
Anna

2 Mrs Data:

Nu vet jag inte ens om lacket var fint för jag blev helt överväldigad av gölliga lelle vovven! Guuuud vilken underbar liten sötnos!

Svar: Aww! Hon är mycket söt även om hon kan vara ett litet monster ibland ;) Men så är dom väl dom små vovvarna.
Anna

3 Jessica:

Vilket häftigt! Måste absolut köpa och testa!

Svar: Hoppas du kan hitta dom!
Anna

4 Dess/Drömteori:

Men åh! Vill haa! Och söt vuffe. ;)

Svar: Hon är söt, speciellt när hon sover ;) Annars är hon mest en bandit..
Anna

5 Linnea:

Snyggt! Men OMG vilken söt hund...

Svar: Ja visst är hon gullig! :)
Anna

6 Evelina:

Hejsan! Du har fått ett Blog Your Heart Out Award av mig! Kolla in mitt inlägg om du vill veta mer! :) http://www.evelinasfina.se/ Kramis!

Svar: Tack fina du, ska kika in!
Anna

7 Beautybylinda:

Åh, ser riktigt fint ut :) Kul att de stora "vanliga" märkena också kör lite different :)
Herregud hon är ju hur söt som helst :)

Svar: Ja eller hur! Verkligen indie-lack feeling över detta tycker jag!
Anna

8 Gelic' Nail Art:

Söt liten hund! Äger ju själv en jycke. ;) Gillar även lacket men har ännu inte lyckats springa på det.

Svar: Vad har du för en liten vovve? :) Jag har ju turen att jobba i sminkbutik så jag gömde bort två till mig själv när jag plockade upp dom i montern!
Anna

9 Sandra - nagellacksnörd:

Vill ha både lacket och vovven ;) Väldigt fina båda två!

Svar: Vovven får du inte! ;)
Anna

10 kerstin:

Lacket är fint och så, men hunden! Lilla vovven, så himla söt <3

Kommentera här: