NOTD - O.P.I "OPI Eurso.. Euro" + "Lights of Emerald City"


Glitter ovanpå blått brukar alltid gå hem (Vem älskar inte rymd/natthimmel-lack?) så jag valde ut två nyare O.P.I-lack och parade ihop dom! Det mörkblå lacket heter OPI Eurso.. Euro (Euro Centrale kollektionen) och det riktigt udda glitterlacket med fyrkantiga glitterpartiklar heter Lights of Emerald City (Oz the great and powerful kollektionen).
 
Först hade jag tänkt att lacka Lights of Emerald City ovanpå ett ljust beige lack men jag är så glad för att jag ändrade mening och lackade på blått istället. Hur snyggt som helst!

Kommentarer:

1 Emma / Nail Lacquer Love:

Mycket snyggt. Jag fick hem Lights of Emerald City igår så nu blev bag väldigt sugen på att prova det över blått! :)

Svar: Do it! Det är så läckert :)
Anna

2 Pamsan:

Fränt. Kul att se hur det ser ut över ett mörkt lack. :)

Svar: Jag trodde att basen skulle vara ivägen på något sätt men den är ju praktiskt taget genomskinlig :)
Anna

3 Beautybylinda :

Fin kombination :)

Svar: Tack!
Anna

4 Ann-Sofie:

Det där blev en lyckad kombination, snyggt med det mörka under. Snyggt!

Svar: Tack :-) Tyckte också det blev himla lyckat, bättre än förväntat.
Anna

5 Linnéa:

Det där var ju galet snyggt! :)

Svar: Tack!
Anna

6 Sofie:

Supersnyggt! :D

Svar: Tack!
Anna

7 kerstin:

Ja, jättesnyggt!

Svar: Tack :-)
Anna

Kommentera här: