New in: O.P.I Oz the Great and Powerful

 
O.P.I's nya soft shade kollektion har landat hemma hos mig! Varje år släpper O.P.I en kollektion som fått samlingsnamnet "Soft shades", just för att det mestadels är ljusa neutrala toner som ingår. I år samarbetar O.P.I med den nya Disneyfilmen Oz the Great and Powerful. Kollektionen kommer ut i butik i vecka 13, så jag har lite tid på mig att swatcha och recensera innan släpp. Utöver dom sex lack som ingick i mitt pressutskick så finns det även ett sjunde lack som är ett Liquid Sand lack i en guld-ton (Se pressbilder här)
 
Här kommer lite flaskbilder! Jag älskar When Monkeys fly men är rädd för att dom stora glitterpartiklarna blir knöliga på naglarna. Ett annat lack jag är väldigt sugen på att testa är Lights of Emerald City som har fyrkantiga lite större glitter. Vad tycker ni?
 
Lights of Emerald City, When Monkeys fly! och Which is Witch?
 
Dont burst my bubble, I Theodora You och Glints of Glinda

Kommentarer:

1 Ann-Sofie:

Vill ha några stycken här med, ojoj inte lätt att vara lacknörd ibland...;-)

Svar: Jag sitter och saliverar över Halo Hues just nu, droooool!
Anna

2 Beautybylinda :

Åh jag dreglar över alla :) vill ha alla :)

Svar: Tror jag måste köpa Liquid Sand lacket på ebay också :p
Anna

3 Anna-Cee:

Dom ser jättefina ut :)

Svar: Eller hur!
Anna

4 Lela:

Spännande:) De glittriga är de som tilltalar mig, de andra hoppar jag gladeligen över.

Kommentera här: