Preliminära nyheter: Gosh Holographic återlanseras till hösten

Jag vet att otroligt många av er har suktat efter det fantastiska holografiska lacket "549 Holographic" från danska skönhetsmärket GOSH, och jag har trevliga nyheter att bidra med. Enligt en av GOSH's Facebooksidor samt lite luddig information från våran leverantör på jobbet verkar det som att Holographic återlanseras till hösten men att det är lite "hush hush" ännu! Jag har skickat ett mail direkt till GOSH's press-kontor och kommer såklart att uppdatera med mer information när det är 100% säkert. Nu håller vi tummarna hörrni!

Kommentarer:

1 Cactus:

Det är ju alltid kul när tillverkarna tar till sig av köparnas önskemål, men jag är beredd att sätta en hundring på att den nya versionen inte kommer vara lika holografisk som den gamla :/

2 Honi:

Cactus: Det var faktiskt det första jag frågade våran leverantör och hon sa att formulan skulle vara identisk.. Om det nu är så det kommer bli återstår ju att se, men man kan ju hoppas.

3 Emma:

Trevligt!

4 Linda:

Åh rainbow som jag ångrar att jag inte köpte det när jag såg det på matas

5 Honi:

Emma: Helt klart!



Linda: Det är så fint! Jag kan hålla utkick i restpartierna vi får till jobbet då och då om du vill :)

6 H:

Wow hoppas hoppas! Jag vill verkligen ha Rainbow (och inte bara för namnet håhå)

7 Anonym:

I wrote to Gosh, and got a confirmation. Holographic will be returning this September :)

8 Honi:

H: Som med Linda så kan jag hålla utkik på jobbet och se om vi får in Rainbow i några restpartier! :)



Doktors Fierceness: Det lyder da bare dejligt :) Så bliver vi bare nöd til at vente...

9 Jennifer:

Vad är det för speciellt med "holografiska" nagellack? :3

10 Honi:

Jennifer: Dom har en slags regnbågseffekt som är väldigt vacker och slående :-) Som på dessa bilder.



http://honi.blogg.se/2010/december/notd-gosh-holographic.html

11 Kerstin:

Wow, vilka nyheter!

12 Honi:

Kerstin: Ja eller hur!

Kommentera här: