NOTD - Gosh Holographic

Jag ville bara visa er mitt favoritlack för tillfället, det här är så fruktansvärt fint att jag blir lite svag i benen varje gång jag kikar på naglarna haha. Bilderna är tagna med blixt och under lampljus, det får fram den fina effekten bättre.

Får jag bara ha ett lack i resten av mitt liv så väljer jag detta! Har två flödiga lager på bilderna och det torkar riktigt snabbt och jämnt!

Detta kommer från GOSH som är ett danskt märke och som nästan uteslutande säljs i USA och i Danmark. Detta lack tror jag har blivit borttaget i sortimentet men jag köpte det på en mässa där representanter från Gosh sålde smink och lack för några månader sedan. Sjukt vackert!

Kommentarer:

1 Ninni:

Oj.... wow!

2 elin nilsson -eeelinnnnnn.blogg.se♥:

sv: tack!

gud vad fina naglar :o

3 Kerstin:

Wow, vad fint! Det enda holo-lack jag äger är i guld, så detta känns som ett måste!

4 sally:

sv: samma här iaf som julgodis :D!

5 Caroline:

Det är riktigt snyggt

6 Nathalie Nyrén:

sv; tack så mycket, jaa visst är det :)

7 Emma:

Under om de inte har det på Matas i Malmö, ska kolla in det nästa gång jag är där!

8 Therese Ejenstam:

Allt bra?:)

9 viki:

Åh, skulle vilja ha nagellacket!! :D Så fint!! <3



Allt bra med dig, såhär några dagar innan jul? :)

KRAM!

10 Sara - Only me:

sv. visst är de söta? :D<3

fina naglar btw :d

11 - VIKTORIA ':

Jo men det är ju precis vad man kan, om man polisanmäler blir det ännu lättare med IP adress...

Snygga naglar!

12 Jennifer - Läs & komentera!:

Sv; Hihi tack! :)



Sjukt snyggt nagellack! :D

13 elin:

sv; ja de är alltid lika kul :D

14 newvegasparty:

Haha ja xD

Allt bra med dig idag då? :)



- fin blogg föressten :D

15 angelica:

sv; ja precis ! :) ja tyckte jag också ! :)

Btw. fin blogg!

kram

16 P E T R A:

sv; Åh tack vad snällt!

17 Hanna:

Hahhaa, Gud-komplexet känner jag igen!. Jag tycker det är lite pinsamt att kolla på en del som är utbildade (kommer aldrig nämna några namn!) och inse att jag är bättre och hållt på kortare tid + outbildad och inte fått experthjälp. Har lärt mig själv och det är jag stolt över!.

18 ellinor:

sv; yes :)

allt bra :D ?

19 moa:

fett fin & bra blogg! :-)

20 AMY:

ja, behövde verkligen det! :)

allt bra med dig idag? :)

21 Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥:

- ahh men dem har ju tvålar o.s.v! Har du köpt något där ifrån?

22 SOFHIE:

Oj, det här var den glittrigaste bloggen på länge, trevligt!



Den perfekt nyårs-lacken och det är tveklöst :)

23 Elin:

Sv, tack :)

ska vi följa via bloglovin? :D



KRAM!

24 linda:

JÄVLAR! ;D

shiit va bra du är på naglar!

ska lätt följa dig,;D jag gör också nageldeisnger;D häftigt va?

25 B E L L A H U U Y N H ~:

sv: hihi tack tacvk ^^



fint nagellack :d

26 JOSEFIN GARD - VECKANS BLOGG PÅGÅR!:

tack :)



snygg färg :)



vart köper du dina nagerlack ?? :)

27 Nora:

Fysatan vad ballt nagellack! Har du lust att länka lite sidor till mig? Jag älskar att hålla på med naglarna, skulle gärna vilja ha några flashiga nagellack! :)



Tack tack! Hatar Youcams dåliga kvalité..

28 louise:

sv: ja ! verkligen:)

29 amanda:

sv; ja det är galet gott !

bor du i danmark?:P

30 mathilda:

sv: tack så mycket :)

allt bra? :D

31 Lillasyster:

JESUS vilket vackert lack! Gick direkt in på eBay och, ja, där fanns ETT sånt lack - för 202 spänn! Jag avvaktar ;) Lucky bastard som fick tag på ett, men babe, det förtjänar du (:

32 Lillasyster:

Åh Honi, du skulle göra mig SÅ lycklig!

33 Jasmine:

Sv: Ne det är jobbigt att inte ha det klart med alla klappar, men idag hitta jag till alla i familjen, så nu kan jag pusta ut :D



Superfin blogg du har förresten :)

34 Carro:

Riktigt häftigt lack :D ett sådant skulle man vilja ha i julklapp :P

35 Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv: hih ja visst var det sött :D blev så glad :D

36 Josefine:

såna där hologram lack är så grymma! :D

37 Becca:

sv: :D hiih!

har du något nyårs löfte då?? ;)

38 PsychoBlonde:

aa jag fick hem klänningarna idag. Den glittriga satt skitsnyggt! Den andra med, fast den är nog lite för kall nu kanske :P

39 Honi:

Ninni: Precis mitt första intryck! Wow!

Elin Nilsson: Tack!

Kerstin: Ja detta är mitt första hololack och jag blev helt förvånad över hur vackert det egentligen var!

Caroline: Tac!

Emma: Kika vettja, kan ju hända att det finns kvar!

Viki: Tack! Håller med, så fint! :)

Sara: Tack!

Viktoria: Tack!

Jennifer. Tack!

Newvegasparty: Tack!

Angelica: TAck!

Moa: Tack! :)

Sophie: Det tar jag som en komplimang! :) Håller med, perfekta nyårslacket!

Linda: Tack! :) Kul att du vill följa mig!

Josefin Gard: Det är lite olika, Ebay, Matas, dom vanliga svenska kedjorna (När jag är hemma i sverige). :) Finns mycket kul!

Nora: Jag brukar köpa lack via ebay, men annars finns cherryculture.com, ´http://www.8ty8beauty.com/, Transdesign.com, eyeko.com etc :)

Amanda: Jajjamen jag bor i danmark!

Jasmine: Tusen tack!

Carro: Ja visst är det fint! Glad över att jag fick tag på ett!

Josefine: Visst är dom! Riktigt cool effekt och riktigt annorlunda!

40 Jennifår:

SHIT! typ något av det snyggaste nagellacken jag har sett tror jag! synd att de inte går att köpa här dårå :(



sv: haha, jag har haft nyårslöften två gånger förut och jag bröt det ena kvart över tolv tror jag och andra gången kommer jag inte ens ihåg vad jag lovade, så ja, nyårlöften är svåra grejer!



sköt om dig :D

41 carolina:

Hej! Tack för kommentaren den här färgen var verkligen as cool! Hur hittade du min blogg?:)

42 Matilda/Sminklådan:

Okej nu är jag ju lite sen på att kommentera detta inlägget men iaf xD Hur mkt kostar ett sånt? går det att få tag på i sverige(helst i sthlm) eller går de bara att köpa i danmark?



Svara gärna i min blogg ;)

Kommentera här: