Poll: Resultat

Jag la upp en poll för lite över en vecka sedan och har kikat på resultatet och tagit till mig av era önskningar. Tre saker på listan fick flest röster; NOTD, Recensioner och Tips & Tricks och ni kan såklart vänta er att se mer av dessa tre(Och flera av dom andra alternativen också). Har ni inte röstat i min poll ännu så är det självklart fortfarande tid(ju mer input desto bättre!). Man kan välja två punkter på listan, och om man har något extra att säga kan man lägga det i kommentarsfältet. Min Poll/undersökning kan ni hitta här. Jag gillar att kunna skriva om nästan precis vad jag vill inom skönhetsområdet, och kommer fortsatt ha stor variation (Men såklart lägga lite mer fokus på era önskningar). Stor kram till er allihop för att ni kikar in här varje dag och läser och kommenterar.

Kommentera här: