Kommentarer:

1 Ninni:

Det gick inte att klicka i fler än två så jag skriver här istället. Jag är ju produktjunkie så jag säger recensioner, project t10, tips&tricks och favoriter. Men du får gärna blanda in lite FOTD och NOTD för det gör det hela personligt och det gillar jag.

2 Honi:

Ninni: Jag gjorde det så med mening så man väljer det man är mest intresserad av :) Tack för din åsikt, det är ju såklart lätt för mig att bara blogga loss men det är ju kul om mina läsare också får läsa om det dom är intresserade av!

3 wendela:

Riktigt snygg blogg hörru! :)

4 Carina (TotalBeauty):

Säger precis som Ninni, det gick inte att klicka i mer än 2 val: FOTD/EOTD, NOTD, Produktsläpp, Tutorial - Steg för steg och Recensioner. Det är en blandning jag själv alltid gillar att kolla in på andra bloggar :)

5 Honi:

Wendela: Tack!



Carina: Som jag skrev till Ninni så var det ett medvetet val att bara välja två, så man väljer det man är allra mest intresserad av! Tack för din input!

6 H:

Jag vet inte om du tycker hår är roligt men om du gör det så hade det varit kul att se mer av. Frisyrer då tänkte jag eller nåt sånt. Tänkte även kryssa i "sno stilen" antar att det handlar om kläder? Kläder är skoj :)

7 Honi:

H: Hår är roligt men mina kunskaper är rätt begränsade, har funderat att skriva ett inlägg om hur jag klipper mitt eget hår! Sno stilen syftar jag mest på att jag (eller mina läsare) hittar en bild på en kändis, en bloggare eller liknande och sen gör jag en tutorial eller inlägg om vilka produkter jag rekommenderar för att fixa samma makeup.

Kommentera här: