Honi's Favoriter 2012

Så är 2012 snart över och 2013 står otålmodigt och knackar på dörren, så nu tycker jag att det är dags för mig att lista mina favoriter från det gångna året! Jag kör på kvalitet och less is more, så dom produkter som listas nedan är bara mina absoluta favoriter.Priserna varierar riktigt mycket så det är allt från riktiga budgetkap till lite dyrare lyxprodukter. Hoppas ni gillar!
 
Årets 10 favoritmanikyrer har ett eget inlägg som ni kan finna här.
 
Läppar: 
- Revlon Lip Butter"Strawberry Shortcake"
- Isadora Transparent Lip Fix
- Benefit "Bella Bamba"
- E.L.F Lip Exfoliator.
 
Kroppsvård/Hudvård:
-Lush "It's Raining Men" duschkräm
- Estee Lauder "Advanced Night Repair" Serum
- Soap & Glory "Hand Food"
- Origins "Checks & Balances" ansiktsrengöring
- Soap & Glory "Flake Away" Body Scrub.
 
Hårvård:
- Aussie "Lusciously Light" 3 Minute Miracle Reconstructor Inpackning
- Tresemmé "Heat Defence" värmespray
- Blax snoddar
- Pantene Pro-V Repair & Protect Schampo och Balsam
 
 
Smink & Verktyg:
- Milani Liquif'eye Kajal
- L'oreal Infallible Eyeshadow "Hourglass Beige"
- Wet N Wild ColorIcon palette "Comfort Zone"
- RealTechniques Core Collection
- Nyx Slide On Pencil.
- Oriflame Eye Brow Kit.

Kommentarer:

1 Lotta:

Jag gillar favoritlistor!
Och nu bara måste jag fråga dig; jag köpte en locktång till min dotter i julklapp. Köpte även Tresemme värmeskydd som du listat här ovan. Men hur använder man den? Om man sprayar och lockar direkt är ju håret fuktigt, och det ska det väl inte vara? Är väl inte bra med det elektriska? Bränns inte håret om det är fuktigt?
Ursäkta dumma frågor, men jag använder aldrig locktång/plattång och jag fönar aldrig håret heller.

Svar: Jag sprayar det i torrt hår, det torkar snabbt och fuktar inte håret så mycket att det kan bränna håret så det ska ni inte oroa er för! Man behöver som regel inte så mycket av dessa värmeskydd, jag delar normalt upp håret i två delar (Över och underhåret) och sprayar fyra spray i underhåret och fyra i över. :-) Hoppas det ger mening!
Anna

2 Sleepy Elin:

Blev genast sugen på att testa Soap & Glory Hand Food. Har letat efter den perfekta handkrämern LÄÄÄNGE och om du listar den måste den ju vara superbra. Nu gäller det bara att få tag i den :)

Svar: Den är så himla bra och doftar SÅ HIMLA GOTT. Jag är en sån människa som verkligen dras mot såna produkter som doftar gott, och när dom dessutom visar sig vara riktigt bra så kan jag väldigt sällan släppa det :p Why change a winning concept?!
Anna

3 Ninni:

Många godbitar där, gillar också Revlons lipbutter, tror jag missat visa mitt stift på bloggen!

Svar: Dom är så himla sköna på läpparna, och inte alls klistriga och kladdiga! Vilken av färgerna har du?
Anna

4 Lotta:

Tack så mycket! Det ska bli kul att testa den!

Svar: Det är kul när billigare produkter håller bra kvalitet, så ni kommer säkert gilla den :)
Anna

5 Jennifer:

Mycket mysig design! :)

Svar: Tack!
Anna

6 Ebba Molin:

SV: Ja dom var himla fina!

7 issa:

hej!
Jag har lite svårt att välja om jag ska köpa en Nikon systemkamera eller en Canon...
Lämna gärna en kommentar Vilken du tycker jag ska köpa! :D <3

Svar: Det kommer helt an på dina händer, Canon och Nikon har likvärdiga kameror men jag föredrar Nikons kameragrepp! Föreslår att du tar in till en butik och provhåller ett gäng för att se vad som passar dig bäst :)
Anna

8 Sofie:

Ååh, härligt att höra att du gillar Hand Food! Jag håller på att ta slut på en del produkter och har sedan "belöningar" som jag får köpa när jag har gjort det, och när det kommer till handkräm så är det Hand Food som står som belöning, så hoppas jag gillar den! :)

Sv: Jaaaa, jag älskar borstarna! Har två av deras borstset men är väldigt sugen på att köpa några enskilda borstar också, väntar bara på lite extra pengar så jag kan beställa hem alla på en gång! ;D

Svar: Jag ÄLSKAR Hand Food, Soap & Glory gör i överlag många bra produkter. Är så sugen på att testa mer men jag har ingen tysklandsresa inplanerad på länge nu så jag får helt enkelt vänta :p
Anna

Kommentera här: