Topp 10 lack - 2012

Precis som förra året så tänkte jag lista dom 10 lack eller lackkombinationer som jag har gillat allra mest under året! Kika gärna in förra årets lista här. Listan är inte sorterad efter någon som helst slags ordning, så det är en salig röra med härliga lackfavoriter! Berätta gärna vilka dina favoriter är i kommentererna. Lackporr kommer lastat...
 
1. Isadora "Arctic Treasure" ovanpå en bas av Maybelline Colorama "Burgundy Kiss".
 
2. Isadora "Polar Nights".
 
3. China Glaze "Glitter all the way".
 
4. China Glaze "Glitter Goblin".
 
5. Orly "Galaxy Girl"
 
6. China Glaze "Riveting".
 
7. Essie "Play Date"
 
8. Essie "Head Mistress"
 
9. H&M "Lady Luck"
 
10. Depend "313"

Kommentarer:

1 Sara / Prettypolish:

Nr 1 och nr 6 är mina favoriter! :)

Svar: Ettan var verkligen en lyckad kombo :)
Anna

2 Ninni:

Bra val!

Svar: Tack!
Anna

3 Ann-Sofie:

Verkligen supersnygga allihopa! :-)

Svar: Helt enig!
Anna

4 kerstin:

Oj så många fina! Man skulle ju kunna använda din lista här som önskeslista ;)

Svar: Fniss, jag är säker på att om du gjorde något liknande så skulle jag kunna göra detsamma ;) Vi brukar ju gilla samma grejer..
Anna

5 Jossan - Heart Skipped A Beat:

Åh, jag är lite förälskad i Polar Nights! Jag som inte gillar blå nagellack egentligen

Svar: Blå är egentligen inte helt min grej, jag föredrar lila. Men detta är såååååå fint!
Anna

6 Sminkan:

Polar Nights och Galaxy Girl är mina favoriter här men alla är jättefina. Glitter all the Way är en sån där överraskning för mig. Trodde inte den skulle vara så snygg som den faktiskt är.

Svar: Jag trodde att Glitter all the way skulle vara så himla svårjobbat och jobbigt i överlag, men det är så himla fint och trevligt i formulan :)
Anna

7 roxcat:

Vilka snyggingar du har listat! Det finns flera lack här som jag har men inte provat ännu (Polar Nights och Lady Luck t ex), det känns som jag kommer få svårt att hinna med innan året är slut!

8 JUNITJEJ:

Wow, vilka fina nagellack!

Kommentera här: