Nästan som julafton..

Här i Torsdags kom jag hem till en fullproppad brevlåda, med paket som innehöll allt möjligt smått och gott(Men mest nagellack må jag säga)! Nageldraken skickade två China Glaze lack som jag suktat efter (Och fick ett Gosh-lack i retur, hoppas det anländer snart om det inte gjort det ännu!). Wet N Wild skickade två av deras nya lack i dom nyanser jag var mest sugen på att testa, så det ser jag fram emot! Tidigare på månaden blev jag uttagen som recensent för Yves Rocher, och första månadens produkter bestod av tre lack (Varav ett är ett snabbtorkande topplack) samt två läppstift! Sist men inte minst kom Orly Nailtrition från en säljare från Ebay, och Sally Hansen's No More Breaks plockade jag upp när Matas hade rea på just Sally Hansen.
Vad vill ni kika närmare på?

Kommentera här: