Wet'N'Wild Fastdry Nailcolor

Wet N Wild har släppt nya nagellack under namnet Fastdry Nail Color i Sverige, och lacken kommer i 18 läckra färger med superroliga och kreativa namn från utvalda tv-serier (Vem vill inte ha lacket Buffy the violet slayer på naglarna liksom?). Lacken kostar 59 kronor per styck. Jag älskar dom roliga namnen och tycker absolut det är ett steg i rätt riktning då jag föredrar namn med lite baktanke på lack snarare än nummer a la depend.. Det finns många nyanser som lockar mig, tidigare nämnda Buffylacket är ett men även urtjusiga glitterlacket Party of five glitters. Här kommer bilder på alla lack, namnen står under bilderna. Vilket lack blev du mest sugen på? Vad tycker du om namnen?
9.0.2.1.Orange, Blue wants to be a Millionaire & Buffy the Violet Slayer
Ebony Hates Chris, Everybody Loves Redmond & FuchsiaRama
Grays Anatomy, Hannah Pinktana & How I Met Your Magenta
Party of Five Glitters, Sage In the City & SaGreena the Teenage Witch
Saved by the Blue, Silvivor & Teal of Fortune
Teal or No Teal, The Gold & The Beautiful & The Wonder Yellow

Kommentarer:

1 cillla:

Greys lacket var snyggt!

2 Ninni:

Åh, hoppas de finns när jag åker till L.A i februari, det märket kostar ju nästan gratis over there.

3 Anna:

Vart kommer man kunna köpa dem?

4 Honi:

Cllla: Visst är det läckert, har för mig att det är rätt skirt dock!



Ninni: Det finns dom säkert, vi brukar ju vara lite sena här i norden med all wet'n'wild. Är faktiskt barnsligt förtjust i samlingen lack ovan!

5 Honi:

Anna: Lacken finns bland annat att klicka hem via Nelly eller i Coop Forum. Du kan hitta din närmaste butik här http://www.wnwbeauty.de/index.php?id=50&L=1

6 sminkan:

Jag älskar Party of Five. Har två av den. :D

7 Honi:

Sminkan: Åh det låter lovande minsann!

8 kerstin:

Äntligen kan man kommentera hos dig igen :)



Jag gillar både namnen och färgerna. Skulle gärna vilja ha hela gänget :)

9 Beauty by linda:

Haha gillar namnet The gold and the beautiful tänker på Agnes-Nicloe i SHF :D Tycker Greys Anatomy såg riktigt nice ut med :)

10 Honi:

Kerstin: ja blogg.se irriterar mig något så gravt just nu, errors varje kväll. Oacceptabelt :( Jag gillar dom också, tycker det är en spännande bunt lack!



Beauty By Linda: Haha jag reagerade också på det, Greys anatomy ser väldigt fin ut men jag har för mig att det är ett väldigt skirt lack.

11 Kajalpennan:

Jag föredrar helt klart lack med namn. Det känns mer genomtänkt och så minns man dem bättre. Tycker att de allra flesta lacken ser väldigt fina ut och ska kolla in dem när jag får tillfälle. Hoppas de kommer finnas på mitt Maxi.

12 H:

Gud vad kul! Jag har velat ha dem länge, och inte baaara för namnen :D Buffyn är ju ett måste eftersom jag älskar den serien :D

13 roxcat:

Åh Buffy the Violet Slayer måste jag bara ha, jag älskar ju både lila och Buffy! Grays Anatomy såg intressant ut också.

14 Honi:

Kajalpennan: Håller med om att man minns namnen bättre när det inte bara är nummer!



H: Visst är det! Buffyn ser jättefin ut!



Roxcat: Jag älskar också lila, favoritfärgen! Grays anatomy är jag också sugen på faktiskt :)

15 Linda Marie:

Riktigt snygga allihopa!!Och ja, namnen är ju underbar! =) Greys och Party of five är jag nog mest sugen på just nu. Superfina verkligen!

16 Nageldraken:

Buffy-lacket måste jag också ha, bara för namnets skull! Jag har säkert en dupe eller nästandupe redan, men jag kan inte låta bli när det har det namnet.

Annars är jag inte jätteimpad av färgerna egenligen, ser fina ut men inte så värst unika.

17 Honi:

Linda Marie: Party Of Five glitters har jag hemma nu och det ser superläckert ut!



Nageldraken: Haha förstår dig helt klart, funderar på att köpa Fuschiarama bara för att jag älskar just Futurama så mycket!

Kommentera här: