Tips: Skönhetsbloggar Del 2

Här kommer del två med tips på skönhetsbloggar! Del 1 kan du finna -här-.

Wysteriia: Cecilia är makeupartist och visar bilder från hennes portfolio, jämför produkter, lägger upp recensioner och har tävlingar då och då. Mest gillar jag att se bilder från plåtningar, eller från när Cecilia själv modellar. Ursnygg tjej som även är godhjärtad och trevlig att småprata med.

Beauty By Tanci: Tanja är även hon en ytterst duktig makeupartist, och på hennes blogg dyker det upp bilder från hennes portfolio med jämna mellanrum. Portfoliobilderna samlas med tävlingar, nya produkter, tips och tricks och lite allt möjligt! Tanja bloggar även här (länk).

Ninni: Ninni är en härlig tjej på 40 år som skriver om allt möjligt, men allra mest gillar jag att läsa recensioner och tankar om produkter! Det är även Ninni som inspirerat mig till att börja "redovisa" mina 10 tomma produkter här på bloggen. Jordnära, humoristisk och trovärdig! Ps, missa inte inlägget med snoppörhänget, jag låg och grät av skratt på golvet.

MakeupbySylle: Sylwia är en supervacker tjej som visar mängder av urläckra sminkningar, visar nya produkter och lägger upp recensioner. Mest avis är jag på hennes underbara eyelinervingar som hon ALLTID får till så himla snyggt.

Makeupoholic: Jessica är också en av veteranerna, och hon bloggar brett om allt som hör skönhet till. NOTD's, recensioner, nya produktsläpp och annat roligt blandas med Jessicas personlighet och åsikter. Läsvärt!

Pssion: Pssion är också en av dom galet duktiga veteranerna som jag har följt i flera år, här samsas nya produktsläpp med recensioner och tips. Gillar man att se nya produkter in action är detta en blogg för dig!

Saint Bella: Bella är en av dom duktia mångsidiga bloggarna som alltid bloggar om något nytt och spännande när man kikar in. Lack samsas med pressvisningar och produktsläpp, och Dages sminkning samsas med recensioner och hårfärg.

Skimmerskuggan: Kerstin är en superfin tjej som visar sminkningar, nya produkter, nagellack och information om dom nyaste pressutskicken! Ödmjuk och ursnäll tjej vars blogg jag älskar att läsa!

Sminkhörnan: Emma är en superkreativ tjej som varvar nagellacksdesigner med retro pinupsminkningar och videobloggar! En salig blandning som jag gillar, inget är förutbestämt eller tråkigt.

Kommentera här: