FOTD - Smoky

Jag brukar inte visa FOTD egentligen men idag blev det ett undantag, detta är gårdagskvällens smink dock. Skulle iväg med min pojkvän till hans bror och käka middag och ha det trevligt med ett gäng människor så jag gjorde en mörkare lite mer dramatisk skuggning med den mörkgröna skuggan från E.L.F som jag hade i denna EOTD : Länk.

Hade bad hair day som sjutton så för en gångs skull plattade jag lejonmanen.. Det påminner mig om att jag har en halv recension på ett värmeskydd liggandes som jag borde skriva klart!

Eng: I usually dont do FOTD's but today is an exception, this is yesterdays makeup though. I went away with my boyfriend to go and eat dinner and have a nice time with a whole bunch of people at bf's brother. I went more dark and dramatic with the dark-green eyeshadow from E.L.F that i used in this EOTD : Link.

Had such a bad hair day so for once i straightened my lion-mane... Speaking of which, reminds me that i have half a review on a heat-protection spray lying around that i should finish!

Products/Produkter:


Face:
L'oreal - True match foundation - C1 Ivory Rose
Isadora - Perfect Loose Powder - 01 Velvet Transparent

Eyes:
E.L.F - Mini Collection - Dark green eyeshadow
Max Factor - 2000 Calorie Mascara - Black
Isadora - Eyebrow Pencil - 22 Light Brown
Maybelline - Khol Express - Glam Black
Maybelline - Eyeshadow - Spring Green

Lips:
E.L.F - Candy shop Lipgloss - Cherry bomb

Kommentarer:

1 Andréa:

Sv: Jasså, vad kul :D

Görs ikväll då?

2 Ninni:

Åh, vad du är söt! Vad kul att få ett ansikte på dig! :-)

3 Emelie - Crazynails:

Vad fin du är!

4 Honi:

Ninni & Emelie : Tusen tack söta ni :)

5 Emelie - Crazynails:

Sv: Tack :D

6 ASIAT:

gud vilken fin sminkning! :O



sv: förlåt för lite sent svar, jag har varit sjuk

vad händer idag då? kram!



- ASIAT

Kommentera här: