EOTD - From dusk til dawn

Godmorgon! Här är klockan snart 4 och jag är uppe och pigg. Det blev någon sorts sotning idag, i mörka grönsvarta toner. Det känns inte för mörkt dock, även om sminket skiftar i svartaste svart beroende på ljuset. När jag var yngre kunde jag inte bära så mörka skuggor, jag tyckte det såg ut att vara allt för mycket på ögonen men nu när jag blivit äldre och har lärt mig att sminka mig bättre så känner jag mig absolut hemma i mörka dramatiska skuggor. Jag gillar det helt enkelt!

Eng: Morning! Its almost 4 in the morning and I'm up and chipper. Todays EOTD turned into some sort of smokey eye, in dark green-black tones. It doesnt feel too dark though, even though the eyeshadow shifts into darkest black depending on the light. When i was younger i couldnt wear eyeshadows this dark, i thought it looked like there was too much around the eyes. Now when ive become older and has learned more about doing my makeup i feel alot more at home in a dark dramatic makeup. Simply put, I like it!

Products/Produkter:
E.L.F Mini collection Dark green eyeshadow
H&M Beige shimmery eyeshadow (Pearly Sparkle)
Mascara 2000 calorie mascara Max Factor
Max Factor Kohl Pencil - 020 Black
E.L.F Eyeshadow Primer

Kommentarer:

1 Sminkan:

Vackert skimmer i skuggorna! Dramatiskt är alltid snyggt!

2 Cyt:

Snyggt glitter! Älskar den där färgen :)

3 Nailtastic:

Elf-skuggan är fantastiskt vacker!

4 Helena:

jättesnyggt, håller med om att e.l.f skuggan är riktigt fin, kanske man ska slänga med den i nästa beställning

Kommentera här: