Isadora - Tropical Nights naglar + läppar

Lite nytt till naglar och läppar från Isadora vare här! Idag ska vi kika på kollektionen Tropical Nights som innehåller 10 nagellack i wonder nail-serien samt fem av Isadoras Lip Oils som jag har testat tidigare. Jag har kikat lite för att se om jag kunde hitta mitt gamla inlägg där jag recenserade dessa men det kom inte med i bloggflytten tydligen! Nåväl!
 
Utav tio nagellack så är sju nya nyanser och jag har testat tre av dessa. Sea Breeze är ett skirt ljusblått/mintigt/skimrigt lack som man kan använda själv för en lite mer diskret effekt eller ovanpå ett mörkare nagellack för att framhäva färgskiftningarna. Night Heat och Pink Sunset är rätt klassiska nagellack med sina rödorangea och korallrosa toner. Okomplicerade krämlack som täcker bra på två tunna lager. 
 
Läppoljorna är som en blandning av en olja och ett läppglans. De känns vårdande på läpparna och har en väldigt skir färg som liksom bara jämnar ut den egna läppfärgen, men de ger inte så mycket färg så att man behöver en spegel. Till sommaren är dessa perfekta då de är enkla att bara slänga på och komma vidare med sitt liv. Rekommenderar dock inte att man har nedsläppt hår om man har långt hår!
 
Praktisk information:
Tropical Nights släpptes i butik vecka 19. Kollektionen innehåller 10 nagellack och 5 läppoljor. Nagellacken kostar 79 kr/stk och lip oil kostar 109 kr/stk. 
Wonder nail (79 kr): Sea Breeze, Night Heat & Pink Sunset
Nourishing lip oil (109 kr): Rose & Mandarin
Nourishing lip oil (109 kr): Rose & Mandarin

Kommentera här: