Vårnyheter från Gosh Copenhagen

Lite vårnyheter från danska Gosh Copenhagen vare här! Gosh har släppt tre nya produkter:
 
1. Mix & Fix Colour Drops (Ca 190 kr). Mix & Fix är färgkorrigerande droppar som man kan t.ex. kan ha i sin foundation eller blanda med concealer för att korrigera nyanser. Några av varianterna ska användas i primer istället då dessa är färgkorrigerande, t.ex. den gröna som neutraliserar rodnad. Denna lilla flaska kommer i fem olika nyanser: Light (Ljusnar upp foundation/concealer), Green (Neutraliserar rodnad), Purple (Neutraliserar gula toner), Dark (Gör foundation/concealer mörkare), Masala (Neutraliserar askighet, till mörka hudtoner).
 
Den ljusa har jag använt en hel del, här på vintern är några av mina foundations lite för mörka så då blandar jag i en droppe när jag applicerar foundation på morgonen. Har inte hittat en foundation den inte fungerar med! Tummen upp!
 
2. Metal Eyes (Ca 100 kr). En produkt som jag alltid har gillat är Gosh's eyeliners, och dessa metalliska ditton är absolut inget undantag. SUPERkrämiga, vattenfasta och en urhärlig skimrande metallisk effekt. Finns i fem nyanser (Hermatite, Moonstone, Tiger Eye, Silver Stone & Turquoise). Sitter som berget på ögonen!
 
3. Chromatic Highlight (Ca 289 kr). Gosh har hoppat på regnbågseyeliner-trenden och har lanserat en liten (Eller faktiskt rätt stor) highlighterkvartett med ett gäng riktigt fina nyanser. Den lila nyansen i paletten är helt klart min favorit, helt sjukt snygg! I övrigt känns kvaliteten bra och produkten sitter bra på ansiktet under dagen. De är inte extremt pigmenterade men jag föredrar att de inte är det med denna slags produkter då det är enklare att bygga upp än att ta bort. 
 
Ni hittar alla nyheter på Gosh Copenhagen's hemsida. 
Metal Eyes: Turquoise & Tiger Eye
Mix & Fix: Green & Light. Chromatic Highlight: Rainbow. 
 Chromatic Highlight: Rainbow.  Metal Eyes: Turquoise & Tiger Eye. Mix & Fix: Green & Light.

Kommentera här: