NOTD - CND"Naked Naiveté"(Contradictions, Höst 2015)

cnd naked naiveté contradictions 2015CND's höstkollektion "Contradictions" består till stor del av fina blå nyanser, men man har även valt att inkludera den krispiga godbiten "Naked Naiveté" som är vit med en hint av pudrigt rosa. Jag har använt tre tunna lager för att få till önskad täckning följt av deras Vinylux-topplack (Som är bra till alla manikyrer) och tycker att det blev väldigt fint! Jag som normalt är väldigt insnöad på maffiga duochromer, glitter i alla regnbågens färger och skimmerlack i juveltoner tycker att detta är ovanligt klädsamt, jag tror att det är för att det är lite mer täckande och "lysande" än andra mer naturliga lack. Tänk er detta med en silvrig glitter-gradient (Ja nu hamnar jag i glitter-träsket igen), sjukt elegant! Jag har ett lack kvar från CND's höstkollektion att visa er, skimriga blå Peacock Plume som jag är väldigt nyfiken på!

Praktisk info:

CND’s Vinylux-nagellack kostar 145 kr/stk och kan köpas hos icgroup.se där man även kan söka efter salonger som säljer produkterna. Vinylux-lacken innehåller 15 ml. cnd naked naiveté contradictions 2015-2 cnd naked naiveté contradictions 2015-4

Kommentera här: