FOTD - Sideline

fotd mac lush life golden eyes.pngJag har varit helt förälskad i guld på ögonlocken och något rödlila bärigt på läpparna på sista tiden, det är nog hösten som spökar lite tror jag. Till dagens (Som faktiskt är gårdagens) sminkning bar jag ett nytt läppstift som heter "Lush Life" och som är del av Mac's permanenta "Mineralized Rich Lipstick"-serie. Det kommer ett inlägg där jag visar upp läppstiftet någon gång snart! På ögonen bar jag Urban Decay's duochroma ögonskugga "Sideline" samt H&M's varma koppar/guldiga skugga "Ginger Snap". Jag körde på en plommonfärgad eyeliner för att det skulle matcha läpparna och tyckte att det blev himla tjusigt. Jag håller på att testa en ny mascara från Lancôme just nu och det var första gången jag använde den, so far so good!

Produkter:

Bas:

  • Maybelline Dream Smooth Primer
  • Rimmel Wake me up foundation - 010
  • L'Oreal Nude Magique BB Powder - Light
  • Sleek Blush - Pomegranate
  • Mac Mineralize Skinfinish - Lightscapade
  • Mac Studio Sculpt Defining Bronzer - Golden Rinse

Ögon/Läppar:

  • Mac Paint Pot - Painterly
  • Urban Decay Single Eyeshadow - Sideline
  • H&M Beauty Single Eyeshadow - Ginger Snap
  • Mac Fluidline - Dark Diversion
  • Mac e/s - Shroom (Brynben)
  • Mac Fluidline Brow Gelcreme - Deep Dark Brunette
  • Lancôme Hypnôse Volume-á-porter mascara
  • Mac Mineralize Rich Lipstick - Lush Life
fotd mac lush life golden eyes2.png fotd mac lush life golden eyes3.png fotd mac lush life golden eyes4.png

Kommentarer:

1 Hanna:

Wow vad snyggt! 😍

Svar: Tack raring! <3
Honi

2 Roffe:

Snygga färger....väl gjorda ögon med underbara färger och linjer! Vackra läppar med min favoritfärg!
Bra närbildsfoto ger en VACKER SKÖNHET!

Svar: Tusen tack! :) Guld och vinrött är en väldigt trevlig kombination!
Honi

Kommentera här: