Nya Clinique Pop Lip colour + Primer nyanser!

clinique pop lip colour and primer lipstick 2015 rebel raspberry sugar blushDen 19 Oktober släpper Clinique åtta nya nyanser i "Pop Lip colour + Primer"-serien som jag sedan innan är väldigt förtjust i. Jag har fyra av dom åtta nya nyanserna och är väldigt förtjust i allihop. Formulan på dessa känns lätt och återfuktande samtidigt som man får mycket pigment och en relativt bra hållbarhet för ett mer återfuktande läppstift. Vill ni läsa vad jag tyckte om läppstiften jag testade tidigare så finner ni inlägget här.  Priset ligger fortfarande på 230 kr/stk.

I'm a Rebel, baby!

Jag har en bra variation av maffigt vampiga och sobert rosa (lättburet) att visa er idag. Vampigt vinröda Rebel Pop bar jag i en FOTD för ett par dagar sedan, det är verkligen ett trevligt höststift (Men jag skulle säkert bära det mitt i sommaren också..)! Formulan är bra precis som med tidigare stift i serien och jag tycker att dom nya nyanserna är ett bra tillskott i serien, det blir inte sjuttielva nyanser av rött utan det finns något för alla (Ja, även Lila. Testa Grape Pop!). Sugar Pop och Blush Pop är bra vardagsstift där Sugar Pop är snäppet blekare i nyansen än Blush pop. Raspberry Pop är en klassiskt bärig rosa nyans som passar året runt! Eftersom dessa läppstift är lite glossiga så tycker jag att dom är enklare att applicera än ett helmatt stift samtidigt som dom också blir lite mer lättburna. Med matta läppstift ser man verkligen varje skavank men med dessa lite mer glossiga ditton så blir det lite mjukare och lättare. Jag är förtjust i hela bunten!clinique pop lip colour and primer lipstick 2015 rebel raspberry sugar blush2 Rebel Pop, Sugar Pop, Blush Pop & Raspberry Popclinique pop lip colour and primer lipstick 2015 rebel raspberry sugar blush3 Sugar Pop, Rebel Pop, Blush Pop & Raspberry Popclinique pop lip colour and primer lipstick 2015 rebel raspberry sugar blush4 Vänster: Rebel Pop & Sugar Pop. Höger: Raspberry Pop & Blush PopEfterår 2015

Kommentarer:

1 Roffe:

Fler läckra färger....alla 4 fina nyanser! Raspberry Pop och Rebel Pop kanske mina favoriter! Dessa skulle min fru gilla starkt! Jag kan ju bara bedöma färg, utseende och förpackning! Praktisk erfarenhet kan ju inte jag få! Mina ögon säger att de känns mjuka och återfuktande med fint pigment! Mina favoriter passar också dig bäst i färg! Sugar Pop blir för blek.....annars är dessa små underverk!

2 Lackert:

Alla ser super snygga ut

3 Wysteriias skönhetsblogg:

Rebel & Raspberry! ♥

4 Nya färger av Clinique Pop Lip Colour+Primer! » Sofies Skönhetsblogg:

[…] av dessa är din favorit? Se fler av de nya färgerna hos bl.a. Honi Beauty och Fröken […]

Kommentera här: