Majfavoriter 2015

https://www.youtube.com/watch?v=ny899vJiCcM Jag är ute i god tid(Maj är ju liksom inte över ännu..) och satte mig och filmade en liten video med mina favoritprodukter tidigare idag som jag tänkte dela med mig av nu! Mängden favoriter är inte galet stor men dom produkter som jag har älskat lite extra är definitivt sådana produkter som jag kan stå inne för till 100%. Det var i November som jag filmade en favoritvideo sist och tydligen har jag varit jättelat på sista tiden och glömt bort det totalt, men jag ska försöka att komma ihåg det fr.o.m. nu! Vad har ni älskat lite extra under Maj?

Produkter i videon:

  • The Body Shop Virgin Mojito Body Sorbet
  • Makeupgeek Pigment Liquid Gold
  • Chanel Nailpolish Peridot
  • China Glaze Point me to the party
  • CND Vinylux Thistle Thicket + Vinylux Top Coat
  • The Body Shop Vitamin E Eyes Cube
  • Mac Studio Sculpt Defining Bronzing Powder Golden Rinse (Wash & Dry)
  • Isadora Glossy Eyeliner Swedish Blue
  • Directions hair dye Fire

Kommentera här: