Isadora - Beach Club (Sommar 2015)

isadora beach club summer flirt pink kiss mint lavenderIsadora's sommarkollektion för 2015 heter "Beach Club" och är inspirerad av strandlivet, härliga cocktails och allt som hör sommar till. Jag har delar av kollektionen att visa er, produkterna jag saknar är den fina paletten, tre nagellack (Gul, rosa, mint) samt bronzingpuder. Jag är sedan tidigare väldigt förtjust i Isadora's "Perfect Contour Kajal"-pennor som är krämiga, lätta att applicera och galet hållbara. Till sommarsäsongen väljer Isadora att släppa två mer färgglada nyanser av kajalen och jag älskar dom! Mint och lila fungerar hur bra som helst på vattenlinjen eller just under den nedre fransraden som en liten "pop of color". Läppstiften liknar varandra väldigt mycket men har små variationer då en drar lite åt orange, en annan åt rosa och en tredje åt korall. Jag gillar alla tre, Isadora's Perfect Moisture Lipsticks är för övrigt väldigt krämiga och sköna på läpparna. Hade önskat att det var liiiite större skillnad på nyanserna men dom är väldigt fina ändå! Det lila nagellacket heter Summer Flirt är (Ingen av er är förvånade) helt klart ett Honi-lack med sin underbara ljust lila nyans. Jag har inte burit detta på naglarna ännu men så snart jag bestämmer mig för att byta så har jag på känn att detta blir min nästa manikyr. Om ni undrar (NI BORDE UNDRA) vad neon-glitter-lacket som är med på swatchbrickan är för ett lack, så kan jag berätta att det är China Glaze's "Point me to the party". Jag hade en nästan full swatchbricka med en massa lack som jag redan hade fotat så jag testade det på lite olika nyanser och det är helt underbart fantastiskt tjusigt. Ett inlägg med det kommer också!

Priser & släppdatum:

  • Perfect Moisture Lipstick - 129 kr
  • Wonder Nail - 79 kr
  • Perfect Contour Kajal Waterproof - 89 kr
Kollektionen finns i butik från vecka 19.

isadora beach club perfect contour kajal waterproof mint lavender isadora beach club perfect contour kajal waterproof mint lavender2Perfect Contour Kajal: Mint & Lavender

isadora beach club perfect moisture lipstick orange club watermelon pink kissPerfect Moisture Lipstick: Orange Club, Watermelon, Pink Kiss

isadora beach club perfect moisture lipstick orange club watermelon pink kiss1Perfect Moisture Lipstick: Orange Club, Watermelon, Pink Kiss

isadora beach club summer flirt wonder nailWonder Nail: Summer Flirt


Kommentarer:

1 kerstin:

Många trevligheter här!

2 Gelic' nail art:

Vilka läckra grejer isadora fått till. Man blir sugen på att kolla närmre :P

3 Lackert:

Pennorna och lacket ser super snygga ut, härligt med mycket färg i sommar

4 NOTD – Isadora “Summer Flirt” (Beach Club 2015):

[…] Flirt från Isadora’s sommarkollektion “Beach Club” är ett så typiskt Honi-lack som det bara går. Lila, lättanvänt och med en underbart trevlig […]

Kommentera här: