Tekniska problem!

Jag har haft problem med min kamera under denna vecka och tvingas lämna in den på reparation imorgon. Som ni kanske förstår så är det lite halvsvårt att blogga utan en kamera så jag ska leta fram min gamla trotjänare Nikon D40x som ligger i gömmorna någonstans och återkommer snarast med en massa roliga blogginlägg. Under tiden så kanske ni kan hojta till med vad ni har lust att läsa om, nedan har jag ett gäng inlägg jag gärna vill skriva men hojta gärna till med andra förslag.
  • Nail art med Depends vårkollektion
  • Recensioner på produkter från Leighton Denny (Nytt märke för mig!)
  • Essie Quick-e Drip-dry-droppar
  • Solskyddsnyheter från L'Oreal
  • Uppdaterad sminkförvaring
  • Uppdaterad lackförvaring
  • Recension på Isadora's nya mascara Volume Lash Styler
  • Recension på två hårstylingprodukter från Björn Axen
  • Maybelline Baby Skin primer recension
  • Maybelline Dr. Rescue nagelprodukts-recension
  • Pürminerals 4-in-1 Pressed Mineral makeup recension
  • Dior Iconic Overcurl + Frans-primer recension

Kommentarer:

1 ALEXANDRA:

Nu vill jag ju läsa allt som du har nämnt. Men extra yeeey på förvaring och Baby Skin recension!

2 Mickis:

Jag vill gärna veta vad du tycker om Essie Quick-e Drip-dry-droppar!
Har själv länge kört med Seche Vite men det är ju hatkärlek till det lacket pga att det ibland krymper lacket samt att det drar med sig färg ner i flaskan som sen hamnar på (nästan alltid ljusa) nästa manikyr...

Kommentera här: