New in: Isadora Twist-up Matt lips (Orange Pop, Raving Red&Super Pink)

isadora twist-up matt lipsIsadora utökar sin Twist-up Matt Lips serie med tre nya nyanser och jag dansade en liten victory-dans när dessa dök upp i brevlådan. Jag är sedan tidigare totalförälskad i dom första tre nyanserna men hade önskat att det fanns lite starkare knalligare nyanser i samma formula. Dom tre nyaste nyanserna heter Super Pink (Knallrosa med blå undertoner), Orange Pop (NEON-orange) och Raving Red (Mjuk röd som drar mot korall). Kameran kan inte riktigt fånga Orange Pop och dess knallighet så ni får antingen swatcha dom i butik (Släpps vecka 10) eller tänka er en säkerhetsväst gånger 100. Alla tre stift är väldigt pigmenterade och krämiga samtidigt som dom har en väldigt lätt sammets-matt finish. Dom håller bra på läpparna utan att kännas uttorkande. Helt ärligt så har jag inte gått hemifrån utan ett av dessa (För det mesta Naked) i väskan, jag gillar dom så mycket. Jag hoppas att Isadora fortsätter att utöka sortimentet, jag vill ha en klassisk blodröd med blå undertoner, en mörk vampig lila och en ljus (men knallig) orange-korall nyans. Håller tummarna! Dessa tre släpps som sagt i vecka 10 och kommer kosta 129 kr/stk. isadora twist-up matt lips2 isadora twist-up matt lips3 isadora twist-up matt lips4 Twist up matte lips

Kommentarer:

1 Emma:

Såg väldigt pigmenterade ut! Håller med om att en blodröd och lila hade varit nice :)

Svar: Jag håller verkligen tummarna!
Honi

2 kerstin:

De är så himla snygga! Kul att se dem på dig, färgerna ter sig lite olika på dig och mig, jag swatchade precis också och tycke tex att Raving Red blev rödare på mig. Spännande!

Svar: Oj! Jag upplever den som en perfekt hybrid mellan rött och korall, mjuk och fin men ändå röd och klassisk!
Honi

3 Emelie/Nails and all that jazz:

De ser helt fantastiska ut! Riktigt sugen på dessa :)

Svar: Jag har redan burit dessa flera gånger, älskar formulan!
Honi

4 ISADORA Twist-up Matt Lips 'Raving Red', BEYU Soft Liner 597 'Red Carpet' & ESTEE LAUDER 'Wild Sunset' Blush:

[…] ISADORA ‘Raving Red’ Twist-up Matt Lips müsste in den nächsten Tagen als Erweiterung des Sortiments erscheinen. Die Textur ist bereits in 3 softeren Nuancen im Spring Look vertreten. Spannend ist, wie ich finde, dass das Rot je nach Umgebungslicht von einem neutralen Erdbeerrot (Tageslicht) zu einem Orange (Kunstlicht) wechselt. Wunderbar bei HoniBeauty zu sehen. […]

Kommentera här: