FOTD - Orange, Orange, Orange!

11054470_881428711879994_4745938993052151663_n orange fotdJag var helt galet sugen på orange igår så jag lackade naglarna och sminkade övriga delar av ansiktet i samma färgskala. Den underbara orangea nyansen på ögonen är den neon-orangea från Sleek's Acid-palett som jag har tonat in i den vita skuggan från samma palett. På läpparna applicerade jag först Isadora's läppenna Mandarine runt läpparnas kontur och gick sedan all-in med nya Twist-up matt lips i Orange Pop. På naglarna har jag Isadora's Orange Flash. Love love love!

Produkter:

  • Maybelline Dream Smooth primer
  • Rimmel Wake me up foundation - 010 Light Porcelain
  • Maybelline Matte Makter 020
  • Mac Mineralize Skinfinish Lightscapade
  • The Body Shop Honey Bronzer -1
  • Isadora Perfect Lipliner - Mandarine
  • Isadora Twist-up Matt lips - Orange Pop
  • Lily Lolo Prime Time
  • Sleek i-Divine Acid palette (Orange + Vit)
  • Isadora Colorful Eye Liner - 14 Navy Blue
  • Mac Fluidline Brow Creme - Deep Dark Brunette
 

Kommentarer:

1 Linnéa:

Snyggt! :) Jag gillar färgkombon :)

Kommentera här: