China Glaze Electric Nights (Sommar 2015)

China-Glaze-Electric-Nights-2015-SummerJag ramlade över ett inlägg på ALU's blogg där hon visade swatches på hela China Glazes sommarkollektion "Electric Nights" och föll som en fura för flera av lacken. Kollektionen är inspirerad av musik, festivaler och sommarens starka färger, så kollektionen innehåller allt från neonlack till chunky glitterlack i knallfärger. Jag har redan förälskat mig i "Can I get an Untz Untz" och "Point me to the party" som bägge är väldigt unika och udda glitterlack med vad jag skulle beskriva som neonbitar. Tyvärr har jag inga prisuppgifter eller information om när Electric Nights dyker upp i Sverige, jag uppdaterar inlägget så snart jag har vidare information att dela med mig av. Jag har sett att alla lack finns på Ebay redan nu! I överlag tycker jag att kollektionen är väldigt välsammansatt med både mer "nedtonade" knallfärger, neoner och glitter. Det enda som egentligen saknas är väl ett skimmerlack men när övriga lack i kollektionen är såhär fina så tycker jag inte att det behövs! Uppdatering: Lacken släpps om ca. en månad i Sverige och kommer kosta 98 kr/stk. Vad tycker ni om Electric Nights? China-Glaze-Electric-Nights-2015-Summer-4 China-Glaze-Electric-Nights-2015-Summer-5 China-Glaze-Electric-Nights-2015-Summer-6

Kommentarer:

1 Emma:

Coola :D ser några som kan vara av intresse där :3

2 Emelie/Nails and all that jazz:

De ser himla fina ut! Satte också upp några av lacken där på önskelistan. Mest sugen är jag nog på neonglittren och gröna Treble Maker :)

3 Lackert:

Wow vilken underbar kollektion, ser flera stycken där som jag skulle vilja ha

4 Anna:

Hittade dem på ebay ,kostar 49.95$ plus 20$ frakt för alla 12

Kommentera här: