Recension: Makeup Revolution Lipgloss Tubes (Too Shy, Touch&Hey Girl)

makeup revolution lipgloss tubeVi kan starta med att säga NO JUDGMENT på min allt för mörka foundation, dom senaste dagarna har jag lallat runt här hemma och inte gjort särskilt mycket och därför haft möjligheten för att testa ett gäng foundations som jag har som är allt för mörka för att jag ska kunna gå ut utan att se loco ut. Ni kan ju se vid hårfästet hur ljus mitt nylle egentligen är, men nog om det. Idag ska vi kika på tre läppglans från MakeupRevolution som jag har testat. Produkten kommer i tub och är relativt skira med en hint av antingen färg eller glitz, något alla har gemensamt är att dom doftar helt gudomligt av godis och därför får jag lust att käka upp hela tuben varje gång jag bär dessa. I övrigt är det standardgloss som är trevligt mjuka på läpparna utan att vara överdrivet klistriga. Det är inte dom mest hållbara glossen i världen, det är inte heller dom minst hållbara glossen i världen. Det är lite lagom mellanmjölks-gloss på alla sätt och vis, till ett pris på ynka 29 kronor hos Brallis eller 1 pund hos Makeup Revolution själva. Too Shy har en nästintill genomskinlig mjölkig bas med guldigt och persikofärgat glitter, Hey Girl är tjusigt korall som drar lite åt orange och Touch är en mjuk mellanrosa nyans.
  • Pris: 29 kr (Brallis) eller 1 pund (Makeup Revolution)
  • Finns i: 9 nyanser hos MR, 5 hos Brallis.
  • Mängd: ?
  • Finns hos: Brallis & MakeupRevolution
  • Mitt betyg: 3/5

makeup revolution lipgloss tube2.pngTouch, Hey Girl & Too Shy

makeup revolution lipgloss tube hey girl.pngHey Girl

makeup revolution lipgloss tube too shy.pngToo Shy

makeup revolution lipgloss tube touch.pngTouch


Kommentera här: