Honibeautyåker på semester!

loreal solskydd spf sublime skin2.pngHej allihopa! Idag åker jag och min kille till Sverige en vecka för att semestra i min hemort Luleå så därför kommer bloggen inte passas lika mycket som vanligt. Jag har tidsinställt ett par inlägg så att det inte kommer eka helt tomt här men det kan ta ett par dagar innan jag svarar på både kommentarer och mail. Efter semestern återgår bloggen till sitt vanliga schema med inlägg nästan varje dag och i början på Augusti händer det spännande grejer som jag är säker på att ni också tycker är spännande! Hoppas ni har en trevlig vecka och vi ses snart igen! <3

Kommentarer:

1 Anna Tennmalm:

ha en underbar semester

2 Lotta:

Trevlig semester! Hoppas vädret blir bra!

3 Pernilla S:

Välkommen hem till Norrland, det riktiga norrland ;) Mvh Gällivare-tjej.

4 Ingrid:

Hade fått för mig att du kom från Umeå, men jag yrar till det ibland. Jag ska sätta min första fot o Luleå i Augusti då jag kommit in på arbetsterapeutprogrammmet på distans. Så pendling Skövde-Luleå. Men jag är ju Norrlandstjej jag med, fast lite sydligare, jamtlandstaus närmare bestämt.

Kommentera här: