NOTD - Isadora"Candy Store"&"Spring Bud"(Nude essentials 2015)

isadora candy store spring bud nude essentials 2015.png isadora candy store spring bud nude essentials 2015-2.png isadora candy store spring bud nude essentials 2015-3.pngJag vill ha vår! Just därför satsade jag på våriga pasteller och en lekfull (Men simpel) nail art som jag gjorde med ett dotting tool. Det rosa nagellacket heter Candy store och det ljust gröna heter Spring Bud. Som bas har jag applicerat två lager lack av bägge nyanser och sedan prickade jag bara på den andra färgen. Enkelt men effektfullt, påminner mig lite om påskägg. Jag gillar verkligen alla lack ur Nude Essentials-kollektionen, mest det lila (duh) men jag tycker att den gröna nyansen är så fräsch och krispig att jag gärna använder den snart igen.

Kommentarer:

1 Anna:

Vad söta de vart =)
Jag har precis tagit bort gelet på mina naglar och ska ha en paus i någon månad. Har nu ett gellack på men ska bli kul att få måla med nagellack igen då jag haft gele naglar i typ 1½ år.

2 Carolines naglar:

Ser riktigt vårigt och härligt ut :)

3 My Nail Polish Online:

Vilken fin vårmanikyr :)

4 Emma / Weightless Nails:

Diggar verkligen den här färgkombinationen, och prickar funkar ju alltid :) prefekta vårfärger!

Kommentera här: