Nyshoppat: Deluxe fan brush&Tapered brush från EcoTools

ecotools fan brush deluxe blush brushJag tror snart att jag äger nästan alla EcoTools borstar som finns men jag är förälskad i kvaliteten och märket i överlag, det är bra borstar till billiga priser. För ett par veckor sedan beställde jag två borstar från EcoTools hos iHerb och dom dök upp just innan påsk. För det första så är dom stadiga som sjutton, men det bästa med EcoTools borstar är att dom är så himla mjuka att man nästan bara vill sitta och svepa dom över kinderna för att det känns så mysigt. Under det senaste året har jag då och då försökt luska ut vilken den bästa/mest prisvärda "fan brushen" var. Jag har inte en fan brush i min samling och har saknat det till lätt highlighting eller mer diskret contouring. Utöver att Deluxe Fan Brush är mjuk som sjutton så har den också en viss stuns som gör att man lättare kan blenda ut sina produkter. Den fungerar perfekt till highlighting, man kan bara svepa på produkten och det ser alltid perfekt ut. Till contouring har jag dock inte fått in snitsen ännu men övning ger färdighet. Tapered Brush ville jag också använda till contouring och highlighting men jag har utöver det även använt den till helt vanligt puder och rouge. Borsten gör det lätt att blenda ut produkt på huden samtidigt som den inte är så överdådigt stor att det blir svårt att applicera mer precist. Jag är väldigt nöjd med mina nya borstar och har redan planer på att köpa fler! Tapered Brush kostar 7 dollar och Deluxe Fan Brush kostar också 7 dollar.   ecotools fan brush deluxe blush brush taperedecotools fan brush deluxe blush brush2

Kommentarer:

1 Lackert:

Fan brush ser intressant ut, skulle nog behöva en sådan. Har andra borstar i från ecotools och dom är jag väldigt nöjd med, så mjuka åxå

Kommentera här: