NOTD - Leighton Denny"Provocative"

leighton denny provocative nagellack nailpolish leighton denny provocative nagellack nailpolish2 leighton denny provocative nagellack nailpolish3Eftersom jag bär mycket svarta, vita och grå kläder så brukar jag låta mina läppar eller mina naglar vara en snygg "pop of color" i min look. Klassiskt rött passar till det mesta och ibland är jag lite extra cheesy och matchar med både röda läppar och röda naglar. Idag har jag Leighton Denny's "Provocative" på naglarna ihop med matt baslack(Under Cover) och glossigt överlack(Crystal Finish) från samma märke. Jag har testat bägge produkter flertalet gånger med olika slags nagellack och är klart imponerad över främst baslacket som med sin matta finish ger nagellack en perfekt grund att ligga på. Torkar dessutom snabbt som sjutton så man behöver inte vänta länge innan man kan se den matta ytan. Provocative är ett rött krämlack som täcker bra med ett lager (Jag testade med två i denna manikyr, men det behövdes inte) och har en trevligt glossig finish. Nyansen är en perfekt mellanröd som varken drar åt orange eller blått, den ligger perfekt mittimellan och är ett lack som jag tror skulle passa dom flesta!

Kommentarer:

1 Nailshop:

Fina naglar!

2 Åsa:

Var finns dom att köpa? :)

Svar: http://www.nailsystems.se/ borde ha alla produkter!
Honi

Kommentera här: