Läckert läskande med nya"Virgin Mojito"från The Body Shop

Virgin Mojito Big SplashLime-lovers rejoice! The Body Shop släpper en ny serie produkter med doft av Lime och Mynta med klassiska produkter som Body Butter och Shower gel samt en Body Splash vars namn för mina tankar till 90'talet där vi Body-splashade för kung och fosterland. Jag är ju en citrus-kvinna på alla sätt, det får bara inte bli citrus på ett rengöringsmedel-sätt för då blir det liksom för mycket. Lime och mynta ihop låter som en bra och fräsch kombination men jag är ändå liiite rädd för att det ska bli lite för spritigt, nu när kollektionen faktiskt heter Virgin Mojito så kan vi väl hoppas att det INTE blir det. Ingen vill väl gå runt och dofta som om det är dagen efter en kväll på krogen. Jag ser verkligen fram emot att dofta till denna serie! Kollektionen släpps den 26 Maj så än så det är lite över en månad tills kollektionen är helt aktuell.

I kollektionen:

  • Virgin Mojito Shower Gel (250 ml / 85 kr)
  • Virgin Mojito Body Scrub (250 ml / 225 kr)
  • Virgin Mojito Body Sorbet (200 ml / 165 kr)
  • Virgin Mojito Body Butter (200 ml / 185 kr)
  • Virgin Mojito Body Splash (300 ml / 225 kr)
Virgin Mojito Body Butter Virgin Mojito Shower Gel

Kommentarer:

1 emma:

Älska mojito så detta kan verkligen vara något för mig!

Svar: Det är en fantastisk serie, jag är helsåld!
Honi

2 Fröken Frodig:

Oooh, den låter härlig! Gillar inte alls deras nya serie med grönt te, får testa denna istället.

Svar: Tycker denna var mycket fräschare!
Honi

3 Anna:

ÅÅÅHH!! <3 <3 Kan ju bli hur bra som helst.

Svar: Nu har jag provdoftat och jag gillar den verkligen!
Honi

4 Gelic' nail art:

Mycket spännande! Ser grönt och fräscht ut. Men som du säger så är det lite bådeoch, det kan vara en fräsch hit eller som en äcklig spritandedräkt dagen efter.

Svar: Nu har jag provdoftat och jag tycker helt klart att den är en fräsch hit, det hade kunnat vara liiiite mer citrus men jag tycker det är lagom!
Honi

5 Lackert:

Spännande, den kan nog lukta riktigt gott och fräscht

Svar: Tycker The Body Shop kan komma med ännu fler citrus-serier!
Honi

6 Idag släpps The Body Shop Virgin Mojito, och jag är förälskad… » Honi Beauty:

[…] har redan skrivit ett inlägg med lite förhandsinfo gällande den nya serien Virgin Mojito från The Body Shop. Ett pressutskick dök upp under förra […]

Kommentera här: