O.P.I Nordic Collection 2014

OPI Nordic Nu är det ju ett tag sedan O.P.I's Nordic Collection släpptes men jag har nyligen fått hem halvdelen av lacken så jag tänkte att vi skulle kika på dessa innan dom blir helt inaktuella. Jag tycker att det är hur roligt som helst att O.P.I har valt att använda våra nordiska länder som inspiration och här finner vi namn som "Suzi has a swede tooth" och "Going my way or norway?". Av dom sex jag har fått hem är tre vad jag klassar som "lite roligare" och resterande tre "lite vampigare". Det rosa, mintgröna och glittriga faller såklart under den roliga kategorin medans det mörka rödrosa, det brungrå och det kamelfärgade känns mer som höstlack. Glitterlacket har massor av glitterkorn (Ett lager lack på swatchbrickan) och glittrar i alla regnbågens färger. Det mintgröna och rosa känns som roliga sommarfärger men jag skulle kunna tänka mig att bära dessa året runt. Det kamelfärgade är för mig en klassisk höstnyans som jag dock gärna poppar upp med lite guldglitter. Övriga två mörka nyanser är helt klockrena till vintern med sina härliga djupa färger. Jag ser fram emot att testa hela manikyrer med alla lack, vilket vill ni se först?

OPI Nordic2My voice is a little Norse, My dogsled is a hybrid, Suzi has a Swede tooth, Thank glögg it's friday!, How great is your dane och Going my way or norway?

OPI Nordic3My voice is a little Norse, My dogsled is a hybrid och Suzi has a Swede tooth

OPI Nordic5Thank glögg it's friday!, How great is your dane och Going my way or norway?

Kommentarer:

1 Shortylegsbeauty:

De ser härliga ut och jag älskar att de har en kollektion baserad på nordiska länder.. måste ju bara köpa den för Finland ;) Och antagligen någon mer för My Voice Is A Little Norse, How Great is Your Dane och Going My Way Norway ser ju alla underbara ut... nä vem försöker jag lura.. de ser alla härliga ut :D
xx

Svar: Jag har lust att köpa några av dom andra också! Det lila känns verkligen som ett Anna-lack så det tror jag att jag måste ha :D
[email protected]

2 Paivy:

Thank glögg it’s friday! såg riktigt fin ut! Helt i min smak!

Svar: Verkligen fint och klassiskt lack!
[email protected]

Kommentera här: