Septemberfavoriter 2014

Jag hinner inte alltid göra en video med månadens favoriter (Jag försöker, tro mig!) men denna månad fick jag både tid och lust så jag körde järnet! Det är ett gäng produkter som har använts väldigt flitigt under Septembermånaden, lite lack, lite läppisar och annat smått och gott.

Produkter i videon:

  • Orly - Space Cadet
  • The Body Shop Amazonian Wild Lily EdT
  • Isadora Face Sculptor Brush
  • Mac Dark Diversion Fluidline
  • L'Oreal Quarts Fume 502 Mono eyeshadow
  • Mac Lipstick Scarlet Ibis
  • YSL Rouge Volupté shine 15 Corail Intuitive

Kommentarer:

1 Lackert:

Grattis till körkortet :)

Svar: Tack raring!
[email protected]

2 Maria:

Quartz Fume <3
Hahahahahaaahhaa "I love this but you can't get it!" hahahahahha. Btw, snart 29 år och inget körkort.

Kommentera här: