Rosa Onsdag - O.P.I"Suzi has a Swede tooth"+ Essence"Million Dollar Baby"

opi-suzi-has-a-swede-tooth-1 opi-suzi-has-a-swede-tooth-2 opi-suzi-has-a-swede-tooth-3 Dags för nästa Rosa Onsdag! För er som missat det så kör jag igenom hela Oktober månad på "Rosa Onsdagar" för att uppmärksamma och hjälpa Cancerfondens Rosa Bandet kampanj. Om du vill donera till Cancerfonden så kan du gå in på deras hemsida och läsa mer om vilka möjligheter du har. Dagens rosa inlägg är en manikyr med två lager av O.P.I's "Suzi has a Swede tooth" från årets Nordic Collection. Ovanpå har jag lagt två lager av ett av lacken jag köpte under Palma-vistelsen, nämligen Essence's Million Dollar Baby. Million Dollar beskrivs som ett special effects lack med juvel-effekt. Dom små hexagon-glitter-bitarna byter färg beroende på ljuset och ger en helt fantastiskt vacker och udda effekt som är svår att fånga på bild. Tänk er att glitterbitarna är halvt genomskinliga och färglösa men så fort du rör händerna så är det som att vara på ett disco under 70-talet. Jag gillar både den trevliga mellanrosa nyansen och glitter-toppingen, superkombination!

Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Härlig manikyr, riktigt fin. :-)

Svar: Tack raring!
[email protected]

2 Camilla:

Verkligen fint! Synd att inte Essence finns att köpa i Sverige, dom har så många fina lack :)

Svar: Tur att jag bor så nära tyskland, kilar över då och då och köper på mig lite roligt tyskt smink :-)
[email protected]

3 Emelie/Nails and all that jazz:

Riktigt läckert med glittret på :)

Svar: Tyckte också att det blev himla lyckat!
[email protected]

4 Maria:

Iiiiiih, f-n vad snyggt, har plockat fram mitt Essence-lack (gud vad bra smak vi har) och ska testa det i en jellymacka.

Svar: Jaaaa vi har skitbra smak! :D Bra ide med jellymackan, ska testa det jag också!
[email protected]

5 Maria:

Iiiiiih, f-n vad snyggt, har plockat fram mitt Essence-lack (gud vad bra smak vi har) och ska testa det i en jellymacka.

6 Lackert:

Kanon snyggt med glittret

Svar: Visst blev det bra!
[email protected]

7 Emma P:

Mycket fin effekt med glittren mot det rosa..

8 kerstin:

Kanonfin kombo!

Kommentera här: