Essie Holiday 2014

essie-holiday-2014-jiggle-hi-jiggle-lowDet börjar vankas jul nu, iallafall om vi ska tro på skönhetsvärlden. Idag har jag lite flaskbilder från Essie's julkollektion som fått namnet "Jiggle hi, Jiggle low" efter kollektionens så kallade "Star Shade". Det är lite mer variation i finish i denna kollektion än det var i höstkollektionen som jag gnällde lite över, här finner vi bl.a. ett guldigt lack med en foil/metallic-liknande formula(Har inte sett lacken IRL så kan inte säga helt precist). Det är väldigt mycket varma nyanser i kräm, persika och korall men jag tycker att guldlacket och klassiskt röda "Jump in my Jumpsuit" är perfekta (men väldigt klassiska) jullack. Jag har inget släppdatum eller priser för Sverige men Essie's lack brukar ligga på 129 kr/stk. Detta inlägg blir uppdaterat när jag har mer info. Vad tycker ni? essie-holiday-2014-jiggle-hi-jiggle-low-nail-polish

Kommentarer:

1 Elin:

Jag vill ha det guldiga! Ser ju superfint ut.
De andra ser ju verkligen inte fula ut de heller :)

Svar: Jag är också mest pepp på det guldiga, tror det är jättefint!
[email protected]

2 Shortylegsbeauty:

Alltså jag har verkligen inget emot denna kollektion, lackena ser jättefina ut :) Tror dock inte att jag kommer köpa något för jag tycker redan jag har liknande :)
Försöker hårt att inte köpa nagellack nu för hade två lådor fulla av nagellack och lagade bort så mycket att en låda blev helt tom (var rätt stora lådor)
Så får hålla mig från nagellack på ett tag ;)
xx

Svar: Jag behöver visst inte heller några nagellack, har ju en hel möbel fylld upp med lack. Men ska vi inte säga att dom är olika allihop? :D
[email protected]

Kommentera här: