Video: Random vinter-shopping 2014

https://www.youtube.com/watch?v=5MVtj0JnJmY Jag har shoppat lite smått och gott under dom senaste månaderna så jag tänkte visa er vad jag har köpt . Jag gör sällan Haul-videos eller shoppinginlägg men nu har jag visst samlat på mig en del produkter så jag tänkte att det kunde vara kul! Det har blivit både nätshopping och shopping i butik (Mest online, det är dyrt i Danmark..) och det är allt från hudvård till ögonskugga och nagellack (Och en del borstar...). Jag är helt galet pepp på att testa nya nagellacket "Comet in the Sky" från OPI som ser helt gudomligt ut. Foundation från Rimmel har jag testat en del och den gillar jag jättemycket, samma med Garnier's Micellar solution! opi comet in the sky

Produkter i videon:

  • 12 pack nail foil + glue (From eBay)
  • The Body Shop Slanted Brush
  • Rexona Motion Sense Fresh Aloe Vera
  • Gosh Mono Eye Shade 03 Silver Brown
  • Garnier Micellar Water
  • Ink by Dennis Knudsen 02 Purple (Eyeshadow Palette)
  • "Princess Anna" hairband (Ebay)
  • Makeup Forever - Artist Shadows S-102 and D-562
  • Jordana Fabuliner (Black)
  • Rimmel Scandal eyes Kohl - 005 Nude
  • Nyx Lip Liner - Mauve
  • Nyx eyeliner - Yellow
  • Rimmel Wake me up foundation 010 Light Porcelain
  • OPI Comet in the sky
  • 8 piece brush set (Ebay)

Kommentera här: