NOTD - Essie"Roarrrrange"

1 2 3 Essie's "Roarrrrange" är ett underbart knall-orange lack med krämformula som lanseras med sommarkollektionen i butik under vecka 24. Täckningen var fenomenal, jag behövde bara två tunna lager och tyckte i överlag att lackegenskaperna var riktigt bra och torktiden likaså. Jag har en förkärlek för sådana här starka orangea nyanser, det är verkligen en färg man blir glad av! Jag har galet mycket lust att matcha detta med Sleek's läppstift Tangerine Scream idag, nyanserna är verkligen snarlika. Härliga sommarfärger!

Matchar du läppstift med nyansen på ditt nagellack?

Eng: "Roarrrrange" from Essie is a beautiful bright orange cream polish that is from this years summer collection. The coverage was phenomenal, I only needed two thin coats and thought the application and dry-time was good. I'm a sucker for this type of orange shade, I'm considering matching this up with Sleek's Tangerine Scream lipstick that has a similar tone.

Kommentarer:

1 Life´s Silverlining and I:

Vilken härlig färg på nagellacket! Perfekt sommarfärg! XX Pernilla

2 Maria:

Roooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaraaaange så snyggt, måste plocka fram mitt exemplar och lacka loss snart. Jag matchar sällan nagellack och läppstift eftersom att jag oftast har lite galnare färger på naglarna men när det kommer till rött, orange, lila, beige och rosa kör jag all in och matchar, sååå snyggt.

3 Bella/sezethenail:

Åh så snyggt! Det komer vekligen finnas många orange och koraller att välja på i sommar! Härligt!

4 Lotta:

Vilken underbaaaaar sommarfärg!!! Eller året om för den delen! Love this! :) Jag tänker ofta på att det inte ska skära sig helt mellan naglar och läppar, men tycker inte man måste matcha. Snyggt dock om man gör det! :)
Kram Lotta

Kommentera här: