New in: Isadora Lip Roller

1   Jag blev helt plötsligt 10 år gammal när jag rev upp ett paket med Lip Rollers från Isadora för ett par dagar sedan. När jag var yngre hade jag flera sådana här och när jag i 12-års åldern reste till USA med min kära pappa var jag så stolt över att få köpa en lip roller på Victoria's Secret (Den har jag faktiskt fortfarande, men den används inte såklart). Isadora's nya Lip Rollers kommer i fem färger/smaker/dofter och jag kan tänka mig att dessa är en produkt som riktar sig lite mer mot en yngre målgrupp. Dessa är inte lika klistriga som vad jag kommer ihåg och dofterna är härligtt bäriga och fruktiga. På läpparna applicerar dessa väldigt genomskinligt så även om du kan se färgerna i förpackningen så är färgen obefintlig på läpparna. Jag rekommenderar alltså att man siktar in sig på vilken doft man gillar snarare än vilken färg som lockar, eftersom den ändå inte syns. Dessa finns ute i butik nu och kostar 79 kr/stk med ett innehåll på 5 ml. 2 3

Kommentarer:

1 Bella/sezethenail:

Jösses så nittiotal!! Njä, den här produten känns för omodern för min smak, haha, det är alldeles förtidigt för att kalla det retro!

Kommentera här: