NOTD - Maybelline Colorama"Green Depth"

1 2 3   Det dök upp ett gigantiskt pressutskick med produkter från L'Oreal, Maybelline och Garnier häromveckan och jag försöker febrilt testa mig igenom alla produkter. En av nyheterna från Maybelline är deras Colorama Crystallize lack som är texture-lack (sandformula) i ett gäng härliga nyanser. Idag testar jag Green Depth som var väldigt svårt att fånga på bild. Utöver att det skiftar i blågrönt som ni kan se på bilderna så finns det även en hint av mörk lila, rosa och guld. På bilderna har jag två lager lack där det första var väldigt tunnt och det andra var mer flödigt. Torkade snabbt gjorde det också och jag hade inga problem med applikationen även om borsten inte är min favorit. Det här är verkligen så snyggt! Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Emelie/Nails and all that jazz:

Fint! Ser ut att kanske kunna vara en dupe på IsaDoras Emerald Crush? Eller väldigt lik i alla fall. Något mer prisvärd då också med andra ord :)

2 delinda:

Så snyggt!

3 Lackert:

Ser super snyggt ut, gillar ju både textur och såna här färger

Kommentera här: