Recension: Victoria's Secret Endless Love Hydrating Body Lotion

1.png Victoria's Secret är ett märke som länge har varit väldigt hypat utomlands (Främst i USA) och jag tycker att det är ett konstant snack om VS's skönhetsprodukter på YouTube. Idag recenserar jag Hydrating Body Lotion i doften "Endless Love" som har doft av äppelblomst och Ylang Ylang. Doften är blommig men har fräscha lätta inslag som gör att doften inte blir lika sockersöt och "klistrig" som många andra VS produkter jag har doftat till. För att vara helt ärlig påminner den mig lite om ett schampo jag har haft för många år sedan, men jag kan tyvärr inte komma ihåg vad det var för ett schampo. Doften är rätt stark så jag bär ofta denna när jag ska använda en liknande parfym eller om jag inte ska bära parfym. Krämen är inte den mest fuktgivande kräm jag har testat men den är lätt, fluffig och sjunker snabbt in i huden utan att lämna en hinna. På dom ställen där jag är som torrast (Vaderna för det mesta) så är den inte riktigt helt fuktgivande nog men på resterande delar av kroppen fungerar den bra som en lätt, doftsatt sommar-lotion.
  • Pris: Ca. 120 kr.
  • Mängd: 250 ml.
  • Finns hos: Arlanda flygplats, Kastrup flygplats, Landvetter flygplats, Nordicfeel.se
  • Mitt betyg: 3/5

Kommentarer:

1 MATILDA:

Jag tycker alla VS doftar underbart :) Min favorit är vanilj och mango :D

Svar: Många av dom doftar jättegott, jag gillar mer citrusaktiga och fräscha dofter (Bär går hem också..) så många av VS's dofter känns lite för godisaktiga för mig. Tror dock att jag hade älskat dom om jag var lite yngre.
[email protected]

2 Matilda:

Jag gillar dom men dom luktar som du säger alldeles för starkt för mig :/

Kommentera här: